שיווק ישראלי גאה 2018

שיווק ישראלי גאה 2018

07/06/2018 מאת: איגוד השיווק הישראלי

לקראת חג הגאווה, המתקיים השבוע בישראל, אספנו מספר מהלכים יצירתיים וגאים של חברות ישראליות ובינלאומיות שהחליטו להפגין הזדהות עם קהילת הלהט”ב הישראלית.

נתחיל עם הבולטת ביותר – פייסבוק ישראל – שבנוסף לקישוט בניין המשרדים שלה, ברחוב רוטשילד בתל אביב, בדגלי הגאווה, הקימה בסמוך אליו קיר אינסטגרם דיגיטלי עליו יוצגו פוסטים ותמונות שיעלו אנשים לאינסטגרם בזמן אירועי הגאווה עם האשטג tlvpridewall#

צילום: יח"צ

צילום: יח”צ

חברת אינטל מתגאה בשלל פעילויות לכבוד שבוע הגאווה, בהן הנפת דגלי גאווה בכניסה למשרדיה, חלוקת תגי שם מיוחדים לשבוע הגאווה עליהם מודפס דגל הגאווה, הופעה של הסטנדאפיסט הגאה נדב אבוקסיס ופרסום מהדורה מיוחדת של הפינה “50 ישראלים מספרים על אינטל” שכוללת שיחה עם קוסטיה מויסייב, מהנדס תוכנה במרכז הפיתוח בחיפה ו”גאה לעבוד באינטל”.

רשת המרכולים התל אביבית am:pm יצאה במבצע חד יומי גאה וקריר: קרטיב רמזור יימכר בסניפי הרשת בשקל אחד במהלך יום שישי 8.6.

שירות גילוי המוזיקה ספוטיפי מבקש מהגולשים בעמוד הפייסבוק המקומי שלו לבחור ב”המנון הגאווה האולטימטיבי של ישראל”. האפשרויות המוצעות הן:
עומר אדם – תל אביב
עופר(ה) ניסים – Let Me Live
נטע ברזילי – Toy
אגם בוחבוט – Loca
עופר ניסים ודנה אינטרנשיונל – סעידה סולטנה

 

ארומה תל אביב בשת”פ עם חוש”ן, מרכז החינוך וההסברה של קהילת הלהט”ב, העלו לעמוד הפייסבוק שלהם את סיפורו של ניצן, טרנסג’נדר שמספר על הקשיים שליוו את התהליך ועל הזהות הייחודית שלו. בנוסף, תתרום ארומה לחוש”ן שקל מכל כוס קפה שיקנו ביום המצעד.

וקצת ספורט – קבוצת הכדורגל מכבי נתניה הוציאה ליין מיוחד של מדי הקבוצה – עליהם מודפס דגל הגאווה.

צפונה משם – יקב תבור, באמצעות חברת הפרסום hooligans, הוציא לכבוד אירועי הגאווה ליין מרצ’נדייז לחובבי יינות רוזה, שנמצאים, מתברר, עדיין עמוק בארון.

חברת המוניות gett החליפה את תמונת הפרופיל שלה ובנוסף הציגה את סיפורה של שלומית כרמל, נהגת בתחנה שהיא טרנסג’נדרית גאה.

נתקלתם בעוד מהלך שיווקי מדליק וגאה נוסף? כיתבו לנו בעמוד הפייסבוק שלנו!

 

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות