שי-לי טרסר נויהאוז, מהחברה לפיתוח קיסריה, היא אשת השיווק של פברואר 2018

מרץ 11, 2018

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בשי-לי טרסר נויהאוז, סמנכ"ל השיווק של החברה לפיתוח קיסריה, לאשת השיווק של פברואר 2018, בזכות פרויקט "אור ים", אשר הוביל מהפך בפיתוח הבנייה האורבני עם תפיסה תכנונית ושיווקית חדשנית. במציאות הנדל"נית הסבוכה, הצליחה טרסר נויהאוז לייצר מהלך שגרם לבאזז תקשורתי והביא עימו תוצאות שיווקיות בשטח, כשהמהלך יוצר ביקושי שיא לשכונה החדשה שמוקמת בין קיסריה לאור עקיבא. בנוסף, היא הצליחה להשתמש בפיתוחים והתייעלות שתחום הנדל"ן חווה באופן תמידי, ככלי שיווקי שהצליח לחולל שינוי בתפיסתם של האנשים לגבי חדשנות, בנייה ואיכות החיים.

פרויקט "אור ים"  מוקם על שטח של כ-1,070 דונם בין קיסריה לאור עקיבא, שעתיד לכלול 3,480 יחידות דיור בתמהיל מגוון של דיירים. לשכונה קונספט תכנוני חדשני, ירוק ומקיים הבא לידי ביטוי החל משלב התכנון ועד לשלב הפיתוח והשיווק. המהלך השיווקי פורץ הדרך של החברה מהווה דוגמא ליזמות עסקית-פרטית לטובת תושבי האזור ויתרום לרווחת התושבים באזור. פרויקט "אור ים" תפס תאוצה בחודשים האחרונים כאחד ממתחמי הענק שישנו את מפת הביקושים באזור כולו. השקת הפרויקט הציגה שכונת מגורים בתכנון אורבני מוקפד, שזכתה להצלחה רבה כבר בשלב השיווק.

הפרויקט הושק ביוני 2017 בקמפיין ארצי ייחודי להגברת המודעות ל'אור ים', כאשר בשלב הראשון בפרויקט שווקה קרקע לבניית 973 יח"ד (מתוך 3,480) ליזמים ולחברות הבנייה. זו הפעם הראשונה בישראל, שתהליך המיתוג של פרויקט מבוצע עוד טרם מכירת הקרקע ליזמים, והתחלת הביצוע בשטח. הקמפיין סיפר את סיפורה של 'אור ים' ופנה לכלל הציבור ולא רק ליזמים כשמטרותיו היו: למתג, לבדל ולמצב את המתחם כולו, לבנות לראשונה בישראל ״תשתית מיתוגית״ לחברות היזמיות שיפעלו בשכונה, לשמור על צביון אחיד ולמקסם את הייתרון לגודל, לייצר לידים ומאגר לקוחות פוטנציאליים ליזמים ולייצר לחברה לפיתוח קיסריה פרמיה במחיר על הקרקע. כל מטרות הקמפיין הושגו ובגדול וסיפורה של "אור ים" נחשב להצלחה מסחררת ומהפכנית. הקמפיין הייחודי זכה לחשיפה אדירה בזכות מהלכי פרסום ויחסי ציבור, ויצר רמת מודעות גבוהה לפרויקט ושיח רב ברשת. הקמפיין אף יצר רשימת מתעניינים של יותר מ-10,000איש, שמשמשת את היזמים שבונים בשכונה.

משיקולי ועדת השיווק: "שי-לי טרסר נויהאוז והחברה לפיתוח קיסריה התמודדו במגרש משחקים רווי שחקנים שלא פשוט לשחק בו והצליחו לייצר מהלך שבו כל הצדדים מרוויחים, בחוכמה ובהבנה של רצונות הלקוח. החברה הצליחה לייצר ערך מוסף למוצר שלה – ואפשר לראות זאת בכך שכל מטרות הקמפיין צלחו והביקוש לשכונה היה גבוה מהמצופה. המהלך טיפל בבעיית הדיור והשתמש בה כדי להפוך אותה להזדמנות ולכן הוא בהחלט ראוי להערכה ולציון".

להגשת מועמדות לאיש השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות