דנית שלו, מנהלת השיווק של "עוף טוב" נבחרה לאשת השיווק של ספטמבר 2013 בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק. שלו נבחרה לאחר שהובילה מהלך מיתוגי מקיף שכלל פיתוח וייצור של מוצרים חדשים ושינוי בתפיסת הצרכנים את המותג. מהלך השוביל לצמיחה של המותג מ-36.3% בנתח השוק הכספי בקטגוריה ל-49%, זאת במקביל לצמיחה של מ-39.9% ל-53.4% מנתח השוק הכמותי בקטגוריה בתקופה שבין ספטמבר 2012 ליולי 2013.
עוף טוב הבינה שעל מנת להתמודד לא רק עם התחרות, אלא גם עם תפיסות הצרכנים בנוגע למוצרי מזון מוכנים, יש לערוך מיצוב מחדש של המותג, ולאחר מחקר מקיף יצאה במהלך, אשר ביסודו מוצרים העשויים 100% רכיבים טבעיים. המטרה היתה להפוך למותג המוביל בזירת המזון המוכן הקפוא, ולשפר את מעמדה בנתחי השוק. המהלך הוביל ליצירת מהפך בנתחי השוק, שהניע צמיחה במכירות ושינוי לטובה בפופולאריות של המותג ובתפיסות הצרכנים.עוף טוב פעלה למיצוב ובידול המותג מחדש כאיכותי וטוב יותר לתזונה של המשפחה. כדי לשנות את התפיסות, יצאו בעוף טוב לתהליך מעמיק אשר החל ברצפת הייצור, בה פותחו סדרות חדשות של שניצלים מ- 100% רכיבים טבעיים.
כדי לייצר אפקט מקסימלי למיצוב המותג, המהלך נתמך בכל האספקטים השיווקיים והתקשורתיים, 360 מעלות. האריזות עוצבו בהתאם לרוח האסטרטגיה השיווקית של המותג, ובאווירה המייצרת תחושה חמה וביתית. אייקון של 100% רכיבים טבעיים הוצב באופן בולט על האריזות ובצבע ירוק המחזק את תחושת הטבעיות. השמות עודכנו כך שייטיבו להעביר את איכותם ואת התחושה הביתית, באמצעות תיאורים כדוגמת "מנתח שלם" ו"עוף משובח".
ועדת השיווק של האיגוד מסבירה את הבחירה: "האפקטיביות של מהלך ארוך טווח מוכיחה את עצמה. המודעות וההעדפה למוצרים החדשים ואיכותיים יותר הובילה לשינוי תפיסתי נרחב שהשפיע על כל הקטגוריה. בעקבות ההפנמה שמוצרי המזון המוכנים כיום איכותיים יותר מבעבר, עלתה נכונות הקנייה של כל הקטגוריה".
דנית שלו מנהלת השיווק בעוף טוב מזה כשלוש שנים. שלו היא בעלת תואר שני מבית הספר למנהל עסקים ע"ש רקאנטי אוניברסיטת תל-אביב, ותואר ראשון בעיתונאות ותקשורת, האוניברסיטה העברית, ירושלים.