הכירו את שני האן-שלום, מנהלת מערך שיווק, פסגות

פברואר 28, 2018

1. נאום המעלית שלך – מי את ב-50 מילים?

שני האן-שלום, מנהלת מערך השיווק של פסגות בית השקעות, אחראית על כל תחום השיווק והפרסום, עם ניסיון של 12 שנים בתחום המכירות והשיווק עם התמחות בשוק ההון. בעלת רקע עשיר בתחום המכירות וניהול פרויקטים, פיתוח עסקי , ניהול צוותי מכירות ועבודה מול ערוצי הפצה. בעלת MBA מאונ' ת"א ורישיון לניהול תיקים.

2. איך הגעת לתחום השיווק ומה מניע אותך?

צמחתי לתחום מתוך החברה, עבדתי בתחום המכירות, ולאחר מכן ניהלתי פרויקטים בחטיבת הלקוחות, עברתי דרך הצד העסקי לצד השיווקי. החיבור לשטח והידע המקצועי בתחום העיסוק שלי הוא היתרון היחסי שלי.

3. איפה את מחפשת השראה?

אני מחפשת השראה בכל המדיות האפשריות – בוחנת וחוקרת באופן שוטף את כל מה עושים בתעשייה שלי וגם מחוצה לה. בפועל, הרעיונות הטובים ביותר מגיעים מהעובדים בשיווק ומהשטח, הסוד הוא בעיקר לשאול, לחקור, לשתף ולדעת להקשיב לעובדים וללקוחות.

4.  מפרגנת? על איזה מהלך שיווקי מהתקופה האחרונה היית מתה להיות חתומה? 

בנק הפועלים. הכי מפרגנת לאסף על כל מהלך המיתוג מחדש והקמפיין האדיר של "ההחלטות".

5. מה את רוצה להיות כשתהיי גדולה?

כשאהיה גדולה אני רוצה להמשיך ולעבוד בתעשייה הפיננסית המרתקת, התוססת והדינמית, לצד אנשים מוכשרים, בסביבה שהיא תומכת ומאפשרת
לפתח וליישם רעיונות חדשים, מוצרים חדשים ושירותים חדשים שנותנים ערך אמיתי לצרכן/לחוסך/למשקיע.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות