יפעת דה ליאו היא אשת השיווק של יוני 2018

יפעת דה ליאו היא אשת השיווק של יוני 2018

מאת: איגוד השיווק

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה ביפעת דה ליאו, מנהלת השיווק של ג’נרל מילס, לאשת השיווק של חודש יוני 2018, לאחר שהובילה את מהלך השקת חטיפי Nature Valley Nut Cream, בעזרת חדשנות שהביאה את מותג לצמיחה ולהובלת הקטגוריה.

מאז 2013, קטגוריית חטיפי הגרנולה סובלת מסטגנציה במכירות. למרות המודעות הגוברת לאורח חיים בריא, הקטגוריה נפגעה בעקבות הכרזות תקשורתיות חריפות שטענו כי חטיפי הגרנולה הם ממתק לכל דבר. ההתקפות התקשורתיות על הקטגוריה כללו כותרות כמו “ממתקים בתחפושת”, וקופת חולים שמכנה את החטיפים “בלוף”. יתרה מכך, השילוב בין הסטגנציה בקטגוריה לבין חוזק המתחרים ופעילותם, הפכו את המלחמה השיווקית על ליבו של הצרכן לקשה יותר. לאחר שמונה שנים בהן צמחה הקטגוריה במספר דו ספרתי, הגידול נעצר. אנשי השיווק של ג’נרל מילס בהובלת דה ליאו, בחרו “להסתכל החוצה” מהקטגוריה, להביט ולהקשיב לצרכן, להבין את רצונותיו וצרכיו ולחבר אותו עם האפשרויות השיווקיות של החברה בחו”ל.

לאורך זמן, בקצב מהיר יחסית, המותג Nature Valley השיק סדרת מוצרים שכל אחד מהם חיזק את מעמדו של המותג אצל הצרכנים שלו, מביא צרכנים חדשים, ותורם לתדמיתו הכללית כמותג דינמי וחדשני.

התוכנית השיווקית כללה מספר שלבים, אשר הגיעו לשיא בביצועי המותג במהלך האחרון בהשקת ה-Nut Cream. החברה השיקה ארבעה מוצרים חדשים בפעילות תקשורתית מדויקת על מנת לענות לצרכים ולקולות מצד הלקוחות, כשההשקה האחרונה אפשרה למותג להמשיך ולהציג חדשנות, ולהחזיק בכוחו גם כאשר המצב בקטגוריה נמשך. הסידרה החדשה זכתה לנתח שוק של 8% וכן לגידול של 14% במכירות של המותג כולו, לצד עלייה מתמשכת במודעות למותג.

משיקולי ועדת השיווק: “יפעת דה ליאו ואנשי ג’נרל מילס הצליחו בעזרת חדשנות שיווקית ופעילות מדויקת שקשובה לצרכנים, לעצור את הירידה שהקטגוריה כולה חווה ואף להגדיל את נתח השוק. המוצרים החדשים של החברה זכו לחשיפה נכונה והביאו לתוצאות שמשפיעות על קטגוריה שלמה”.

להגשת מועמדות לאיש השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות