אהובה תורג'מן ושרון שפירא מ-BBB הם אנשי השיווק של אפריל 2021

אפריל 20, 2021 מאת: איגוד השיווק הישראלי

בזכות מהלך שיווקי אמיץ, שקרא, בזמן משבר הקורונה,  לעידוד ביקור במסעדות לכשייפתח המשק

אהובה תורג'מן ושרון שפירא צילום: איתמר משולם ורמי זרנגר

אהובה תורג'מן ושרון שפירא
צילום: איתמר משולם ורמי זרנגר

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באהובה תורג'מן, מנכ"לית קבוצת BBB, ובשרון שפירא סמנכ"ל השיווק של הקבוצה לאנשי השיווק של אפריל 2021, בזכות מהלך שיווקי אמיץ, שקרא בזמן משבר הקורונה לעידוד ביקור במסעדות לכשייפתח המשק.

קבוצת BBB סיימה את 2020 במצב מאתגר. משבר הקורונה השפיע על המשק בכלל, ועל ענף המסעדנות בפרט. חוסר הוודאות הכלכלי השפיע על נכונות הציבור להוציא כסף על בילויים, והמסעדות, שהיו חנוקות גם קודם התנהלו תוך ספיגת הפסדים קשים. הלקוחות הסתגרו בבתיהם, והממשלה נקטה בצעדי חירום שכללו בשלבים מסויימים את סגירת המשק. תקציבי הפרסום של הרשת הוקפאו, וברמת השיווק והפרסום שינתה הרשת את האסטרטגיה והצעדים הטקטיים השיווקיים: מעבר מהיר משיווק רשתי, ברמה הארצית לשיווק ממוקד ברמה המקומית.

בראשית מארס 2021, עם שורת ההקלות שאישרה הממשלה, עלתה הרשת בפעילות פרסומית שנשענה על הסלוגן BBB – Share the Moment, שמתאר את המפגש בין צוות המסעדה לבין האורחים, המגיעים אליה לאחר שנה. בפרסומת מוצגת משפחה ישראלית טיפוסית, המתכוננת ליציאה למסעדה בעוד שבאותו הזמן מוצג צוות המסעדה, המתכונן לבואם של האורחים, ועד למפגש המרגש של כניסת האורחים למסעדה, לארוחה משפחתית עם סבתא וסבא. הקמפיין פורט על נימי הרגש, ומציג את ההתרגשות אותה חווים המסעדנים עם פיחת המסעדות מחדש, ואת הגעגוע שלהם לאורחים.

הקמפיין הושק בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, בערוצי הטלוויזיה המסחריים (12, 13), בערוצי הספורט, ברשתות החברתיות ובאתרים מובילים באינטרנט, כמו גם בפעילות מיתוג על גבי אלמנטים שונים במסעדות עצמן.

זה היה הקמפיין היחידי לרשת מסעדות שעלה לפני פסח, וככזה הוא העביר את המסר של כלל המסעדות בארץ ותרם לעידוד הגעת לקוחות למסעדות, ללא קשר לרשת BBB.

מנימוקי ועדת השיווק:

"אהובה תורג'מן ושרון שפירא הובילו מהלך שיווקי מתוחכם ופורץ דרך ושינה באופן לא מבוטל את הדרך שבו נתפסה ישיבה במסעדה לאחר משבר הקורונה הקשה שהביא לזעזוע מוחלט בתחום המסעדנות. דרך המהלך השיווקי האלגנטי הצליחו השניים לייצר התרגשות וגעגוע לדבר הזה שהיה מובן מאליו עד פרוץ משבר הקורונה אך לאחריו הפך לדבר מאיים ולא נוח – ישיבה במסעדה".

להגשת מועמדות לאיש/אשת השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות