סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

אם אתם.ן אנשי או נשות שיווק, מנהלי.ות מותג, או בעלי.ות נכסים דיגיטליים מכל סוג אתם.ן ודאי יודעים ויודעות שכל פעולה שאתם עושים בנכסים הללו מניבה המון מידע על הלקוחות. אבל האם אתם.ן יודעים.ות להגיע למידע יקר הערך הזה ולנתח אותו לתובנות שימושיות? היום כל מי שעובד ועובדת בדיגיטל חייב.ת להכיר את המערכת החדשה של גוגל אנליטיקס – GA4.

רוצה לדעת איך להגיע לדאטה שלך ולהוציא ממנו תובנות עמוקות ושימושיות שיתנו לך יתרון על המתחרים?

יודע.ת שקריאה נכונה של הדאטה היא המחקר הטוב ביותר לגבי התנהגות וצרכי הלקוחות שלך?

שואף.ת להשיג עצמאות בניתוח של ההתרחשות מאחורי הקלעים של הנכסים הדיגיטליים שלך?

יש לנו בדיוק מה שצריך!
סדנת אנליזה מעשית בת 4 מפגשים, שתעניק לכם.ן היכרות מעמיקה עם מאחורי הקלעים של עולם תשתית המדידה בנכס הדיגיטלי.

הסדנה מיועדת לכל מי שקשור לעולם השיווק בדיגיטל. החל מאיש/אשת שיווק ועד לאנליסטים המעוניינים להבין מהי מערכת גוגל אנליטיקס 4, מהם ההבדלים בין גוגל אנליטיקס יוניברסל לגוגל אנליטיקס 4, כיצד להשתמש במערכת ואיך בכלל מתחילים להסתכל על הנתונים.

הסדנה תתקיים בתאריכים 17 ו-24 ביוני ו-1 ו-8 ביולי 2025 בשעות 9:30-12:30 בבצפר, נמל תל אביב

בסדנה

* תכירו את מאחורי הקלעים של עולם תשתית המדידה בנכס הדיגיטלי

* תבינו את מושגי המערכת ומושגים מעולם המדידה

* תלמדו לקרוא את דוחות המערכת ולנתח לעומק את הנתונים שהיא מספקת

מנהל מקצועי: יניב סבן, בעלים Saban Digital Marketing
מרצות: קארין ליבוביץ, מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
עדה אלוף, מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing

 

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות לשנהב שפר במייל 

 

מחיר לחברי.ות איגוד: ₪1,200+ מע"מ 
לאחרים: 1,400 + מע"מ

סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • מאחורי הקלעים של עולם תשתית המדידה בנכס הדיגיטלי
    • מושגי המערכת ומושגים מעולם המדידה
    • קריאת דוחות המערכת וניתוח מעמיק של הנתונים שהיא מספקת
    • עולם העוגייה, פרטיות משתמש וכיצד מזוהה משתמש
    • היררכיית נתונים במערכת
    • היכרות עם מבנה ממשק המשתמש
    • נבצע פתיחה/ מעבר לחשבון 4G
    • דוחות-מעבר על תפריט דוחות והתמקדות בדוחות שימושיים
    • מקורות תנועה ותיוגי UTM
    • מה זה אטריביושן ואלו מודלים קיימים
    • מטרות והמרות
    • תכנית תשתית המדידה
    • Analysis Hub ובניית דוחות קאסטומאליים
    • מהי סגמנטציה ומתי משתמשים בה
    • מה הם משפכים ואיך מגדירים אותם
    • אי קומרס - כיצד מתבצעת מדידה, איך קוראים דוחות אי קומרס
    המרצים.ות
    עדה אלוף
    עדה אלוף
    מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
    קארין ליבוביץ
    קארין ליבוביץ
    מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
    קורס שיווק
    יניב סבן
    שותף ומייסד Saban Digital Marketing
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות