סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

אם אתם.ן אנשי או נשות שיווק, מנהלי.ות מותג, או בעלי.ות נכסים דיגיטליים מכל סוג אתם.ן ודאי יודעים ויודעות שכל פעולה שאתם עושים בנכסים הללו מניבה המון מידע על הלקוחות. אבל האם אתם.ן יודעים.ות להגיע למידע יקר הערך הזה ולנתח אותו לתובנות שימושיות? היום כל מי שעובד ועובדת בדיגיטל חייב.ת להכיר את המערכת החדשה של גוגל אנליטיקס – GA4.

רוצה לדעת איך להגיע לדאטה שלך ולהוציא ממנו תובנות עמוקות ושימושיות שיתנו לך יתרון על המתחרים?

יודע.ת שקריאה נכונה של הדאטה היא המחקר הטוב ביותר לגבי התנהגות וצרכי הלקוחות שלך?

שואף.ת להשיג עצמאות בניתוח של ההתרחשות מאחורי הקלעים של הנכסים הדיגיטליים שלך?

יש לנו בדיוק מה שצריך!
סדנת אנליזה מעשית בת 3 מפגשים, שתעניק לכם.ן היכרות מעמיקה של מאחורי הקלעים של עולם תשתית המדידה בנכס הדיגיטלי.

הסדנה מיועדת לכל מי שקשור לעולם השיווק בדיגיטל. החל מאיש/אשת שיווק ועד לאנליסטים המעוניינים להבין מהי מערכת גוגל אנליטיקס 4, מהם ההבדלים בין גוגל אנליטיקס יוניברסל לגוגל אנליטיקס 4, כיצד להשתמש במערכת ואיך בכלל מתחילים להסתכל על הנתונים.

בסדנה

* תכירו את מאחורי הקלעים של עולם תשתית המדידה בנכס הדיגיטלי

* תבינו את מושגי המערכת ומושגים מעולם המדידה

* תלמדו לקרוא את דוחות המערכת ולנתח לעומק את הנתונים שהיא מספקת

מנהל מקצועי: יניב סבן, בעלים Saban Digital Marketing
מרצות: קארין ליבוביץ, מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
עדה אלוף, מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing

הסדנה תתקיים בתאריכים 18 ו-25 ביוני ו-2 ביולי 2024   בשעות 9:30-12:30 בבצפר, נמל תל אביב

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪1,000 (1,170 כולל מע"מ)

לאחרים: 1,100
(1,287 כולל מע"מ)

סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • מפגש 1
    • שינויים במערכת גוגל אנליטיקס
    • תהליך העבודה עם גוגל אנליטיקס
    • עולם העוגייה ,פרטיות משתמש וכיצד מזוהה משתמש
    • היררכיית נתונים במערכת
    • היכרות עם מבנה ממשק המשתמש
    • מפגש 2
    • נבצע פתיחה/ מעבר לחשבון 4G
    • דוחות-מעבר על תפריט דוחות והתמקדות בדוחות שימושיים
    • מקורות תנועה ותיוגי UTM
    • מה זה אטריביושן ואלו מודלים קיימים
    • מטרות והמרות
    • תכנית תשתית המדידה
    • מפגש 3
    • Analysis Hub ובניית דוחות קאסטומאליים
    • מהי סגמנטציה ומתי משתמשים בה
    • משפכים - מה זה משפך ואיך מגדירים אותו
    • אי קומרס - כיצד מתבצעת מדידה, איך קוראים דוחות אי קומרס
    המרצים.ות
    עדה אלוף
    עדה אלוף
    מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
    קארין ליבוביץ
    מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
    קורס שיווק
    יניב סבן
    שותף ומייסד Saban Digital Marketing
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות