סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

אם אתם אנשי שיווק, מנהלי מותג, או בעלי נכסים דיגיטליים מכל סוג אתם ודאי יודעים שכל פעולה שאתם עושים בנכסים הללו מניבה המון מידע על הלקוחות שלכם. אבל האם אתם יודעים להגיע למידע יקר הערך הזה ולנתח אותו לתובנות שימושיות? היום כל מי שעובד בדיגיטל חייב להכיר את המערכת החדשה של גוגל אנליטיקס – GA4.

אם אתם רוצים לדעת איך להגיע לדאטה שלכם ולהוציא ממנו תובנות עמוקות ושימושיות שיתנו לכם יתרון על המתחרים.

אם אתם מבינים שקריאה נכונה של הדאטה היא המחקר הטוב ביותר לגבי התנהגות וצרכי הלקוחות שלכם

אם אתם לא רוצים להיות תלויים באנליסטים בארגון כדי להבין מה באמת מתרחש מאחורי הקלעים של הנכסים הדיגיטליים שלכם.

יש לנו בדיוק את מה שאתם צריכים!

סדנת אנליזה מעשית בת 6 מפגשים, שתעניק לכם היכרות מעמיקה של מאחורי הקלעים של עולם תשתית המדידה בנכס הדיגיטלי.

הסדנה מיועדת לכל מי שקשור לעולם השיווק בדיגיטל. החל מאיש שיווק ועד לאנליסט המעוניין להבין מהי מערכת גוגל אנליטיקס 4, מהם ההבדלים בין גוגל אנליטיקס יוניברסל לגוגל אנליטיקס 4, כיצד להשתמש במערכת ואיך בכלל מתחילים להסתכל על הנתונים.

בסדנה

* תכירו את מאחורי הקלעים של עולם תשתית המדידה בנכס הדיגיטלי

* תבינו את מושגי המערכת ומושגים מעולם המדידה

* תלמדו לקרוא את דוחות המערכת ולנתח לעומק את הנתונים שהיא מספקת

מנהל מקצועי: יניב סבן, בעלים Saban Digital Marketing
מרצות: קארין ליבוביץ, מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
עדה אלוף, מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing

הסדנה תתקיים בתאריכים 19.12, 21.12 , 26.12 , 28.12 , 2.1.24 , 4.1.24 בשעות 10:30-12:00 בזום

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪1,000 (1,170 כולל מע"מ)

לאחרים: 1,100
(1,287 כולל מע"מ)

סדנת היכרות עם גוגל אנליטיקס 4 ומדידה דיגיטלית

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • מפגשים 1+2
    • מושגי יסוד של המערכת
    • איך יוצרים חשבון, מהו קוד מעקב מהי ההיררכיה הנכונה לחשבון
    • שימוש בתאריכים, טאבים, מנוע החיפוש וכו'
    • היררכיית נתונים באנליטיקס session based Vs. event base – 4
    • תשתית המדידה – מהם איוונטים ופרמטרים
    • מבנה דוחות dimension and metrics - ומהו secondary dimension
    • שימוש בפילטורים בתוך טבלת נתונים
    • מפגשים 3+4
    • חשיבות תוכנית תשתית המדידה
    • Parameters & Events: כיצד מגדירים אותם ומהם שלבי ההטמעה באתר?
    • מקורות תנועה ותיוגי UTM
    • שימוש בתוספים לתיוג
    • מפגשים 5+6
    • מעבר על תפריט דוחות והתמקדות בדוחות שימושיים
    • Analysis Hub ובניית דוחות קאסטומאליים
    • מהי סגמנטציה ומתי משתמשים בה
    • משפכים - מה זה משפך ואיך מגדירים אותו
    • אי קומרס - כיצד מתבצעת מדידה, איך קוראים דוחות אי קומרס
    • תרגיל מסכם וסיכום
    המרצים.ות
    עדה אלוף
    עדה אלוף
    מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
    קארין ליבוביץ
    מומחית לאנליזה דיגיטלית, Saban Digital Marketing
    קורס שיווק
    יניב סבן
    שותף ומייסד Saban Digital Marketing
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות