מיקרו-קופי – כמה קטן, ככה גדול!

מיקרו-קופי – כמה קטן, ככה גדול!

למילים יש כוח, ולמיקרו קופי במיוחד. כשהן במחשבות הן משפיעות בעיקר עלינו, כשהן נאמרות בקול הן כבר משפיעות על מי שנמצא לידנו, וכשהן כתובות הן מעצבות את החוויה של כל מי שפוגש בהן. וזה דבר ענק.

מיקרו קופי עוזר למשתמשות ולמשתמשים בכל פעולה שהם עושים במרחבים הדיגיטליים.
אלו הטקסטים בממשקים הדיגיטליים שלנו, באתרים, באפליקציות, בסמסים, בדיוורים ועוד ועוד.

מיקרו קופי עוזר להגביר המרות, להרגיע חששות, למנוע נטישות.
מיקרו קופי מלווה את היוזרים בזמן השימוש במוצר או בשירות ומבהיר מה צריך לעשות בכל רגע. בחירה במילים הנכונות תגרום להם לצלוח את החוויה הדיגיטלית, אולי לחייך, ובטוח להשלים פעולות ולצמצם חששות שעלולים לצוץ בתהליך.

למיקרו קופי השפעה אדירה על החוויה של הלקוחות בזמן השימוש, על החוויה שתישאר להם אחריו ועל הרצון שלהם לחזור ולהיות בקשר עם המותג או להמליץ עליו לאחרים.

מה תקבלו בסדנה?

בסדנה נלמד מה זה מיקרו קופי; נבין איך עושים תהליך של אפיון שפה למותג ואיך מתאימים את המסרים לאופי ולמטרות שלו; נגלה איך כותבים נכון במגוון ממשקים דיגיטליים כמו כפתורי הנעה לפעולה, הודעות שגיאה, טקסטים על טפסים ואיך להתאים מגדרית את השפה.

מי ירוויח מהסדנה?

מנהלי שיווק ומנהלות ודיגיטל, תקשורת שיווקית, שירות דיגיטלי, תוכן וסושיאל, וכל מי שכותב וכותבת טקסטים למוצרים דיגיטליים.

ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: לירון פלס, מנהלת יחידת CX Solutions&Data ויועצת בכירה בסבן דיגיטל

הסדנה תתקיים ביום חמישי, 11 ביולי 2024, בשעות 9:30-13:00  בבצפר, נמל תל אביב

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל

פתיחה: מה זה אפיון שפה ולמה כל מותג חייב אחד
באפיון שפה מחליטים אחת ולתמיד באיזה סגנון ידבר המותג אל הלקוחות שלו. בהרצאת הפתיחה נראה מהו בדיוק אפיון שפה, איך הוא נוצר ואיך מטמיעים אותו.

לירון פלס, יועצת בכירה לשיווק דיגיטלי, Saban Digital Marketing

סדנה מעשית
נלמד עקרונות לכתיבת מיקרו קופי דרך כלים ודוגמאות וניכנס לאווירה עם תרגולי כתיבה:
מתחילים מהבסיס: כותבים כמו שמדברים | יצירת חוויית משתמש אפקטיבית וטובה עם מילים | איך מניעים לפעולה? | טפסים, כפתורים, הודעות שגיאה 404 ועוד | המקומות הנסתרים והחשובים ששוכחים

מיכל גנץ, קופירייטרית, כותבת UX ומאפיינת שפה. מרצה ומעבירה סדנאות כתיבה ובעלת סטודיו למילים טובות

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪450 (526 כולל מע"מ)

לאחרים: 510
(596 כולל מע"מ)

מיקרו-קופי – כמה קטן, ככה גדול!

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    שאלות נפוצות

    מיקרו קופי הם טקסטים קצרים בממשקים דיגיטליים – אתרים, אפליקציות, דיוורים ועוד. מיקרו קופי עוזר למשתמשות ולמשתמשים בכל פעולה שהם עושים במרחבים הדיגיטליים.

    מיקרו קופי מלווה את היוזרים בזמן השימוש במוצר או בשירות ומבהיר מה צריך לעשות בכל רגע. בחירה במילים הנכונות תגרום למשתמשים לצלוח את החוויה הדיגיטלית, להשלים פעולות ולצמצם חששות שעלולים לצוץ בתהליך. למיקרו קופי השפעה אדירה על חוויית הלקוח. מיקרו קופי נכון עוזר להגביר המרות, להרגיע חששות, למנוע נטישות.

    לכל מי שכותב טקסטים למוצרים דיגיטליים: מנהלי דיגיטל, מנהלי תקשורת שיווקית, מנהלי שירות דיגיטלי, מנהלי תוכן וסושיאל, ומנהלי שיווק.

    הנושאים
    • מה זה אפיון שפה ולמה כל מותג חייב אחד
    • תהליך אפיון שפה והטמעתו
    • סדנה מעשית
    המרצים.ות
    לירון פלס
    לירון פלס
    מנהלת יחידת CX Solutions&Data ויועצת בכירה בסבן דיגיטל
    מיכל גנץ, מומחית מיקרו קופי
    מיכל גנץ
    קופירייטרית, כותבת UX ומאפיינת שפה
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות