כששואלים מהי הרשת החברתית הגדולה ביותר בישראל מעטים יענו וואטצאפ. התפיסה הרווחת היא שוואטצאפ היא פלטפורמה לתקשורת ולהעברת הודעות ולא רשת חברתית.
במטא כנראה חושבים אחרת. בשנה האחרונה עושה החברה צעדי ענק כדי לספק לקהל המשתמשים העצום של וואטצאפ גם פיצ'רים חברתיים וקהילתיים. השקת פיצ'ר הקהילות, הסטטוסים וההשקה האחרונה של ערוצי הוואטצאפ מסמנים את היעד של מטא.
לנו, אנשי ונשות שיווק, וואטצאפ מהווה הזדמנות אדירה לפגוש את הקהל שלנו במקום שהוא נמצא ובצורת תקשורת אחרת ממה שהוא רגיל לקבל ממפרסמים.
בקורס נכיר קייסים של ארגונים שכבר הטמיעו את ערוץ השיווק החדש, נלמד יחד את הכלים החדשים ונבין איך אפשר לעבוד איתם כערוצי השיווק הבאים.
המפגש מיועד למנהלי ומנהלות שיווק, מותג, דיגיטל ויח"צ שמעוניינים.ות להכיר את הדבר הבא בשיווק דיגיטלי.
ייזום וניהול: מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה, איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלים, teenk
המפגש יתקיים ב-10 בספטמבר 2024 בשעות 9:30-12:40, במוזיאון תל אביב לאמנות, שאול המלך 27, תל אביב
לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל
מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪350 (410 כולל מע"מ)
לאחרים: ₪450 (526 כולל מע"מ)