וואטצאפ – זירת הפרסום הבאה שלך

וואטצאפ – זירת הפרסום הבאה שלך

כששואלים מהי הרשת החברתית הגדולה ביותר בישראל מעטים יענו וואטצאפ. התפיסה הרווחת היא שוואטצאפ היא פלטפורמה לתקשורת ולהעברת הודעות ולא רשת חברתית.

במטא כנראה חושבים אחרת. בשנה האחרונה עושה החברה צעדי ענק כדי לספק לקהל המשתמשים העצום של וואטצאפ גם פיצ'רים חברתיים וקהילתיים. השקת פיצ'ר הקהילות, הסטטוסים וההשקה האחרונה של ערוצי הווטסאפ מסמנים את היעד של מטא.

לנו, אנשי ונשות שיווק, וואטצאפ מהווה הזדמנות אדירה לפגוש את הקהל שלנו במקום שהוא נמצא ובצורת תקשורת אחרת ממה שהוא רגיל לקבל ממפרסמים.

בקורס ראשון מסוגו נכיר קייסים של ארגונים שכבר הטמיעו את ערוץ השיווק החדש, נלמד יחד את הכלים החדשים ונבין איך אפשר לעבוד איתם כערוצי השיווק הבאים.

המפגש מיועד למנהלי ומנהלות שיווק, מותג, דיגיטל ויח"צ שמעוניינים.ות להכיר את הדבר הבא בשיווק דיגיטלי.


ייזום וניהול:
מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה, איגוד השיווק הישראלי
ניהול מקצועי: יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלים, teenk

המפגש יתקיים ב-22 במאי 2024 בשעות 9:30-12:30, בבצפר, האנגר 1 נמל תל אביב

לפרטים והרשמה ניתן גם לפנות ללימור במייל 

מחיר לחברי איגוד השיווק הישראלי:
₪350 (410 כולל מע"מ)

לאחרים: ₪450 (526 כולל מע"מ)

וואטצאפ – זירת הפרסום הבאה שלך

    רוצה פרטים נוספים? אנא מלא/י את הטופס

    הנושאים
    • האם וואטצאפ היא הרשת החברתית החדשה של בני הנוער?
    • ללמוד מאלה שעשו את זה קודם - איך הציבור החרדי משתמש ב וואטצאפ ככלי שיווקי עוצמתי?
    • מה עומד מאחורי ההחלטה של קשת להשיק ערוץ וואטצאפ?
    • מה לצה"ל ולוואטצאפ?
    • דרך חדשה לדבר על ביוטי וטרנדים
    • קצת תכל'ס – מה עושים עם וואטצאפ מחר בבוקר?
    המרצים.ות
    יניב ויצמן, שיווק לצעירים ונוער
    יניב ויצמן
    מנכ״ל ובעלים, teenk
    משה לוינגר, צילום עוז צדקני
    משה לוינגר
    מנכ"ל ובעלים סמארט קליק
    אבישי יצחק, צילום עדן שוחט
    אבישי יצחק
    Head of Social Media, קשת
    אלכס סקילאר, צילום: כפיר בנישו
    אלכס סקליאר
    משנה למנכ"ל teenk
    ספיר סרן לוי
    ספיר סרן לוי
    מנהלת פרסום וסושיאל, סופר-פארם
    עמרי תובל
    עמרי וולשיבר-תובל
    עתודה אקדמית
    קורסים נוספים
    שינוי גודל גופנים
    ניגודיות