ג'וליה זהר מטחינה אל ארז היא אשת השיווק של 2021

ינואר 27, 2022 מאת: איגוד השיווק הישראלי

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בג'וליה זהר, בעלים ומנכ"ל של טחינה אל ארז, לאשת השיווק של שנת 2021, בזכות היותה סמל של הצלחה ודו קיום והפיכתה של טחינה אל ארז לסמל של מצוינות ושגשוג

ג'וליה זהר, צילום: אסף רונן

ג'וליה זהר, צילום: אסף רונן

ועדת השיווק של איגוד השיווק הסבירה את הבחירה בכך שזהר היא יזמית ואשת עסקים אמיצה ובעלת חוש עסקי מפותח, לצד היותה פרסונה מיוחדת ופורצת דרך. זהר היא הפרונט של המותג טחינה אל ארז, ושמרה באדיקות על האותנטיות של המוצר ועל אמינות בלתי מתפשרת בחומרי הגלם. טחינה אל ארז שורדת בשוק מאוד תחרותי. בלי תפיסת מחיר, ובלי התפשרות עם הקמעונאיים או מבצעים של המוצר במרכולים.

ג'וליה זהר, אשת עסקים ערבייה ישראלית נוצרית, בעלים ומנכ"לית של מפעל אל-ארז, היא האישה הראשונה שמנהלת מפעל בחברה הערבית ויו"ר קרן "מסירה" של ארגון הג'וינט.

זהר היתה מורה למתמטיקה ועוזרת למנהל בית ספר חטיבת ביניים, לאחר עיסוק רב-שנים בהוראה ובחינוך, פרשה זוהר מתחום זה בשנת 2003, לאחר שבעלה נפטר. בניסיון לשמר את מפעל חייו, היא החלה לנהל את מפעל "אל ארז" שהקים, לייצור טחינה וחלבה. תוצרת המפעל משווקת בישראל ומשנת 2005 גם ברחבי העולם. בבדיקת תוכנית התחקירים "כלבוטק" בשנת 2013, קיבלה טחינה אל ארז את המקום הראשון באיכות המוצר.

זהר היא פעילה חברתית ומשמשת כיו"ר ההנהלה של קרן "מסירה" של הג'וינט למען בעלי מוגבלויות בחברה הערבית. בשנה שעברה הודיעה זהר ברשתות החברתיות כי חברת אל-ארז תממן קו סיוע לקהילת הלהט"ב בחברה הערבית. החברה ספגה על כך ביקורת וקריאות לחרם צרכנים מצד גורמים שמרניים בחברה הערבית. בפועל, הקריאות להחרים את המותג הביאו לתוצאה הפוכה, עם זינוק במכירות בשיעור של כ-20%. זו היתה הפעם הראשונה שחברת מזון ישראלית בבעלות ערבית הביעה תמיכה פומבית בקהילה הגאה.

 

להגשת מועמדות לאיש/אשת השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

שינוי גודל גופנים
ניגודיות