ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באורי מקס, מייסד ובעלי רשת מקס סטוק, לאיש השיווק של ספטמבר, בזכות הרשת החלוצה בתחומה שהקים שהפכה לרשת המובילה והגדולה בישראל בקטגוריית חנויות הדיסקאונט.
מקס סטוק שינתה את חווית הצריכה בישראל והצלחתה הגיעה עד להנפקת החברה בבורסה לני"ע לפני כשנה לפי שווי של 1.7 מיליארד שקל. הרשת מציגה גידול מתמשך בכל הפרמטרים – חווית הקנייה, מגוון מוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים. הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של 2021 הסתכם ב-22.3 מיליון שקל. בעלי החברה הם חברת מוס הולדקו (חברה בבעלות קרן אייפקס), המחזיקה 27.6% מהמניות; אורי מקס שמחזיק ב-17.8% מהמניות ואבן ניומן שמחזיק ב-4.9% מהמניות.
מקס סטוק, שנוסדה בסוף שנת 2004, עוסקת במסחר קמעוני באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט למגוון רחב של מוצרים לבית, תחת השמות Max כאן קונים בכיף ו-MAX 20. בסך הכול מפעילה 52 סניפים ברחבי הארץ באמצעות חברות-בנות וזכיינים. הרשת מציעה מגוון רב של מוצרים מקטגוריות שונות, בהם מוצרי עולם הבית, צעצועים ומוצרי פעוטות, כלים חד-פעמיים ומוצרי מסיבות, וציוד משרדי לבית ספר.
אורי מקס הוא הרוח החיה מאחורי המותג מקס סטוק והאיש שחתום על סוד ההצלחה שלה. אורי היה סוחר מגיל צעיר וכיום מעורב בכל פרט ופרט בחברה שהקים.
מנימוקי השופטים: "אורי מקס שהקים את הרשת לפני כ-17 שנים הפך אותה לאימפריה עם חנויות מקריית שמונה ועד אילת. מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל",