פרסי האפי 2018: סלקום ומפעל הפיס הן הזוכות הגדולות בתחרות

מאת: איגוד השיווק

סלקום קטפה את הזהב בקטגוריית האפי פלטינום, יחד עם גיתם BBDO על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים – השקת סלקום TV. מפעל הפיס זכו בגראנד אפי יחד עם אדלר חומסקי  & ורשבסקי GREY  על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת.

חברת סלקום קטפה את האפי פלטינום בטקס פרסי האפי 2018 שהתקיים הערב (רביעי) על הישג שיווקי מרשים לאורך שנים. את הקמפיין הוביל משרד הפרסום גיתם BBDO.

מפעל הפיס קטף את הזהב בקטגוריית ה”שירותים נופש ופנאי” וזכה בפרס הגראנד אפי על המהלך השיווקי המוצלח של השנה החולפת, עם הקמפיין של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקיGREY  “עם כל כך הרבה מיליונרים חדשים בלוטו – אולי זה מישהו שאתה מכיר?”

בפרס הכסף בקטגוריית האפי פלטינום זכתה רשת שופרסל עם הקמפיין “ככה עושים היום קניות – מרגילים מיליון ישראלים לעשות קניות בשופרסל אונליין” אותו הובילו אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY וגיתם BBDO.

למקום השלישי בקטגוריית האפי פלטינום הגיעו שני מתמודדים: אל על –מועדון הנוסע המתמיד עם FLY CARD – כרטיס אשראי הראשון שהופך את הקניות לטיסות בהובלת גליקמן שמיר סמסונוב Publicis, וצ’מפיון מוטורס עם הקמפיין “איך בשלוש שנים הפך סקודה ממוצר מצוין למותג נחשק בהובלת מנצ’.

זוכים נוספים שהוכרזו במהלך הערב: P&G זכתה בקטגוריית טואלטיקה ופארם עם משרדי הפרסום אדלר חומסקי  & ורשבסקי GREY ו-Grey Content  Mediacom Connection; מילקו החברה המרכזית זכתה בקטגוריית מגזרים עם משרד מימד; קבוצת פרטנר זכתה בקטגוריית תקשורת ומדיה עם גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס; איקאה זכתה בקטגוריית קמעונאות עם מקאן ת”א; יוניליוור זכתה בקטגוריית פעילות חברתית וציבורית מגזר עסקי עם מקאן ת”א; בנק מזרחי טפחות זכה בקטגוריית הפיננסים עם ראובני פרידן IPG; תנובה זכתה במוצרי מזון ומשקאות יחד עם מקאן ת”א; קסטרו זכתה בקטגוריית יופי, אופנה וטיפוח עם ראובני פרידן IPG; בזק בינלאומי זכתה בקטגוריית חברות ומוצרים דיגיטליים עם אדלר חומסקי & ורשבסקי GREY; אסם זכתה בקטגוריית Media Innovation עם מקאן ואלי.

טקס האפי 2018, נערך בהובלת איגוד השיווק, איגוד הפרסום והמי”ל. באירוע השתתפו מאות, בהם בכירים מעולם הפרסום לצד מנכ”לי החברות המובילות במשק וסמנכ”לי השיווק. התחרות נערכת ב-49 מדינות. זו השנה ה-18 בה נערך הטקס בישראל, כאשר 50 מהלכים הגיעו לגמר והתחרו ב-17 קטגוריות.

המהלכים דורגו בידי צוות בן 70 שופטים, בהם אנשי שיווק, פרסומאים, אנשי יח”צ, יעוץ ומחקר, ואנשי אקדמיה. את קטגוריית האפי פלטינום דירגו מנכ”לי החברות הגדולות במשק. במהלך הערב הוענק פרס מפעל חיים לפרסומאים מיקי בר ושוני ריבנאי, על תרומתם לקידום ענף הפרסום בישראל במשך יותר מ-25 שנים.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות