כיצד נולד "איש השיווק של החודש"?

ינואר 29, 2005 מאת: איגוד השיווק הישראלי

אפריל 1988, ב"אירוע הפרסום של השנה" – ערב חלוקת פרסי אותות בהיכל התרבות בתל אביב, הושק מותג חדש: איש השיווק של השנה.

שר התקשורת דאז, גד יעקובי, העניק את האות לשני אנשים שעשו היסטוריה שיווקית ב-1987: שמשון וולנר, מנכ"ל יקבי רמת הגולן, ונטע כנעני, מנכ"ל "מפרו", יצרנית "סופט & איזי".

הם לא התחרו מול  אנשי השיווק של החודש – כי עוד לא היו כאלה. הם נבחרו כי הנהלת איגוד המפרסמים פשוט חשבה שמגיעה להם הוקרה, וטבעה את המונח.

ואז, כמעט חצי שנה אחרי זה, נפל האסימון: למה שלא נבחר כל חודש איש שיווק שעשה משהו ראוי לציון? והמותג הזה יצא לדרך באוקטובר 1988.

הראשון שנבחר ב -1988 היה אמיר וולטש, מנכ"ל הלונה גל. אחריו, בנובמבר –  עודד פלדמן, מנכ"ל תיאטרון הקאמרי, וסיים את השנה – יעקב קדמי, מנהל השיווק של מי עדן.

איש השיווק של השנה ל-1988 היה דייוויד לואיס, הבעלים של רשת ישרוטל, שזכה בתואר על תרומתו הרבה לקידום התיירות לאילת.

והשאר – היסטוריה…. אבל היא כלולה ברשימות המופיעות כאן.
 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות