דינה נבות, סמנכ”ל השיווק של מזרחי טפחות, היא אשת השיווק של מארס 2018

דינה נבות, סמנכ”ל השיווק של מזרחי טפחות, היא אשת השיווק של מארס 2018

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בדינה נבות, סמנכ”ל השיווק של מזרחי טפחות, לאשת השיווק של מארס 2018, בזכות מהלך “אין תחליף לאנושיות”, אשר מבליט את אג’נדת הבנקאות האנושית שיוצאת נגד המגמה הרווחת בענף, לצד שורה של קמפיינים שמבססים את מקומו של הבנק כמוביל בתחומים רבים.

בשנים האחרונות בנקים רבים בישראל צמצמו מאות מסניפיהם, כשהם פועלים באופן מגמתי להגביר את המרחק בין הלקוחות לבין הבנקאים, תוך הפניית הראשונים לערוצים דיגיטליים, בשאיפה שיהיו “הבנקאים של עצמם”. עם זאת, על פי מחקרים, מרבית הלקוחות מאמינים כי סגירת הסניפים פוגעת במידה רבה בשירות הלקוחות של הבנק וכי המעבר לדיגיטל נעשה מבלי לחשוב על טובת הלקוח. למקום הזה נכנסו נבות ואנשי הבנק, שראו זאת כהזדמנות להמשיך ולייצר אלטרנטיבה למגמה ולחזק את הייחודיות של הבנק. מזרחי טפחות, הבנק השלישי בגודלו בישראל, החליט לאתגר את מערכת הבנקאות הישראלית, ובעוד המתחרים מדברים על “חדשנות”, מזרחי טפחות בוחר לצאת במסרים של בנקאות אחרת, לשים דגש על יחס אנושי ועל שירות אישי.

במזרחי טפחות יצאו בחודשים האחרונים עם מספר קמפיינים מדוברים לסגמנטים השונים בבנק, בהם קמפיין “זה לא יעבור אם לא תעבור” שהפך לאחד המדוברים בחודשים האחרונים, קמפיין ייעודי ללקוחות עסקיים שמציב את הבנק בזירה שלא הייתה מוכרת לו בעבר, קמפיין משכנתאות שהבליט את הבידול וההובלה של הבנק בסגמנט וקמפיין פיקדונות עם אסף אמדורסקי, שממשיך להנגיש מוצרים בנקאיים לקהל רחב. ארבעת הקמפיינים הללו, כחלק מהמהלך הרחב של הבנק הביאו לתוצאות מצוינות ברמה העסקית וברמת המותג ולגידול בפרמטרים רבים שנבדקו, בהיקפים נרחבים. למעשה, שינה מהלך “הבנקאות האנושית” את מאזן הכוחות בקטגוריה, והבנק, שמתמודד מול שני שחקנים בעלי תקציבים גבוהים מאוד, מצליח להוביל בקטגוריות רבות ולהיתפס כבנק מוביל ואנושי. במקביל, זוכה הבנק להד תקשורתי נרחב ולשיח אוהד כחלק משולב של עבודת דוברות, יחסי ציבור ושיווק.

משיקולי ועדת השיווק: “דינה נבות ובנק מזרחי טפחות הוכיחו כיצד אפשר להצליח עם מותג שלא מפחד – לא מפחד לצאת נגד הזרם, לא מפחד להתסיס ולהתריס כנגד המתחרים, לא מפחד מאמירות נוקבות, לא מפחד לפעול במספר חזיתות ומוציא לפועל מהלכי שיווק נועזים. התוצאות המצוינות של הקמפיינים, שבאות לידי ביטוי בדוחות הכספיים של הבנק, מוכיחות כי נבות והצוות שלה ראויים ביותר לזכות בתואר”.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות