דרוש Change Maker

ינואר 15, 2018 מאת: גדעון עמיחי

איש הקומודיטי חושב קומודיטי, חי קומודיטי ונושם קומודיטי.

הוא פותח את הבוקר שלו בלחשוב "מה אעשה היום, כדי שהמותג שלי יישאר הכי קומודיטי שיש". הוא פונה אל אנשי הייצור בבקשה, שייצרו לו מוצר קומודיטי, דומה לכל המתחרים שכבר פועלים בשוק.

לאחר מכן, הוא מפעיל את ספק האריזות, שישתמש בטמפלט של אריזה קומודיטי. טמפלט, שכבר הוכיח את עצמו במחיקת כל בידול, עם נראות מוצרית שחוקה, שממש דומה למתחרים, כדי לא לפגוע חס וחלילה בקומודיטיזציה של הקטגוריה כולה.

משם הוא יוצא לתהליך ארוך של יצירת חזון קומודיטי, עם ערכי מותג קומודיטי, שיהיו הבסיס

למהלך מיתוג קומודיטי עם שפה פרסומית שכבר מוכרת, שכוללת גריד שחוק, פונט לא ייחודי ופנייה שכל כולה קומודיטי: "אנחנו בקומודיטי, מאמינים שקומודיטי הוא העתיד…"

אחרי כמה סבבים בהם יפסול כל דבר שנראה לו לא-קומודיטי, יפנה כשהוא מרוצה מהקומודיטי שיש לו ביד למשרד הפרסום שלו (שכבר חי, נושם וחושב קומודיטי כמוהו) יסביר שהוא רוצה חדשנות – אבל חייב לראות הוכחה שזה כבר עבד בעבר – ואז ישלח באימייל:

בריף קומודיטי
עם אסטרטגיה קומודיטי
מסר קומודיטי
ומסע לקוח קומודיטי

כבר בשיחה הראשונית עם המשרד, הוא יפסול כל ניסיון לחריגה מהקומודיטי וידע להסביר בפירוט מדוע זה לא יעבוד, וברור שאת ההוא אי אפשר לעשות. בהמשך הוא ידאג לחסל כל רעיון שיסטה מהנתיב המוכר והבטוח כדי להבטיח אפס נטילת סיכונים. מטרת העל שלו היא דמיון מוחלט לכל השחקנים בקטגוריה, כדי להבטיח שקט בגזרה וחוסר תחרות.

את קמפיין הקומודיטי שיקבל, הוא יעלה במדיה בדיוק כמו כולם, בנראות כמו כולם, עם פסקול כמו כולם, עם ספוטים רצוי מקוצרים – כמו כולם – בגישת טופ קומודיטי אנד טייל קומודיטי, שזה ממש כמו כולם.

הקמפיין כמובן יעשה שימוש בכלי הפרסום הקומודיטי בדיגיטל, עם כמות מילים קומודיטי, שלא עולה על אחוז הטקסט המותר, בפורמט הקומודיטי שנראה כמו כולם והוכתב על ידי השלטונות. לאחר מכן יפעיל קמפיין רימרקטינג (בדיוק כמו כולם) שנראה כמו של כולם, מופיע באותם המקומות כמו כולם, ומטרגט באופן מפולח את אותם הקהלים של כולם וככה הוא ינצח את השוק, כמו כולם.

דרוש Change Maker אמיתי.

כזה שלעולם לא יסכים להיות כמו כולם.

גדעון עמיחי הוא בעלים ומנהל קריאיטיב ראשי No, No, No, No, No, Yes
שינוי גודל גופנים
ניגודיות