וודקה אבסולוט פירסמה סרטון בכיכובם של עובדים ערומים. כמה מחשבות בעקבות זה:
1. תמיד אמרתי שאפשר לגרום לאנשים לקרוא כל דוח אחריות תאגידית, אם רק ישימו שם כמה תמונות של ערומים וערומות. אבל לא חשבתי שמישהו באמת יעשה את זה – האם אנחנו עד כדי כך נואשים?
2. ההומור של השוודים פשוט מעולה – לכל אורך הסרטון. אין ספק שהומור זו דרך נהדרת להעביר מסרים רציניים ויבשים.
3. צפו בסרטון עד סופו ונראה כמה נתונים תזכרו ממנו לגבי ההשפעות הסביבתיות של החברה, לעומת כמה סצנות מוזרות/מצחיקות תזכרו. אז איזה מסר עובד בסופו של דבר? אני חושבת שהמסר הכי חזק הוא: אין לנו מה להסתיר.
4. עוד מסר שעובר חזק בסאבטקסט: העובדים בחברה הזאת כנראה ממש מרגישים טוב עם עצמם, וגאים מאוד במקום העבודה שלהם.
5. נראה את החברה שמעזה לעשות את זה בארץ.
*הצפייה בסרטון לבני 18 ומעלה*
הכותבת היא יועצת אחריות תאגידית ושיווק חברתי