הבוסטר הוא פרס ראשון בעולם השיווק שיוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’.
מדי רבעון יתכנס צוות שופטים שיכלול בכירים בתחום השיווק בדיגיטל ויבחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד.
הבחירה במהלך ה-BOOSTER תיעשה על סמך הקריטריונים הבאים – כולם או חלקם:
יו"ר הוועדה: זיו קסלמן, מנהל אגף השיווק, שופרסל
צוות השופטים: אייל בירן, בעלים משותף, Data Tapas; חגי בלומנטל, ראש אגף השיווק, תדיראן מוצרי צריכה; לילך בן ארצי לוי, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל FLY CARD; אירית גולדברג; תימור גורדון, ליווי חברות ויזמים בתחומי הקמעונאות הדיגיטלית, EY; אורי גורן, מנהל מרכז החדשנות, מרכז רפואי מאיר; אורי גורן, סמנכ"ל שיווק LALINE; אריאלה דניאלי, יועצת ומרצה לחדשנות; סיגלית הורן גלפרין, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי; קרן ויזמן, סמנכ"ל דיגיטל, כלמוביל; מיכל וינדזברג, מנהלת התוכן והמכללה של איגוד השיווק הישראלי; יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק ודיגיטל, מאוחדת; עומר מילויצקי; טל נוזיק גור, מנהלת שיווק, מוזיאון תל אביב; יניב סבן, מנכ"ל, Saban Digital Marketing; שי רוזן, מנהל סטודיו מוצר, Awesome, דלויט; ערן שיאון; גיא שניר, מנהל שוק מקומי, מטא; יעל שפריר, מייסדת-שותפה ומנכ״לית ReShuffle