תחרות ה-Booster

הבוסטר הוא פרס ראשון בעולם השיווק שיוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’.

מדי רבעון יתכנס צוות שופטים שיכלול בכירים בתחום השיווק בדיגיטל ויבחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד.

הבחירה במהלך ה-BOOSTER תיעשה על סמך הקריטריונים הבאים כולם או חלקם:

  1. המהלך מבוסס טכנולוגיה חדשנית (קטגוריה 1) או המהלך מבוסס על דאטה ו/או תוכן ו/או קריאייטיב (קטגוריה 2)
  2. המהלך מציג יכולות ייחודית בתחום (שלא ניתן היה לבצע ללא דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן).
  3. המהלך הציג מוצר או שרות או רעין דיגיטלי חדש או תרם לשינוי הקטגוריה (יתרון למהלך שבנה נכס או שירות דיגיטלי לטווח ארוך).
  4. המהלך השפיע על המדדים הבאים – כולם או חלקם:
  • עלייה בטראפיק
  • כמות הורדות
  • זמן שהייה בפלטפורמה
  • צפיות (וידאו)
  • גיוס לידים
  • שיתופים, תגובות, שיח ברשת
  • CTR
  • תהודה תקשורתית
  1. המהלך רשם שימוש ייחודי במדיה (וידאו, מובייל, אימייל, סושיאל, תוכן) ו/או שילוב בין מדיות.
  2. המהלך תרם עסקית לארגון – עליה בהכנסות, שיפור הרווחיות וכו'
  3. המהלך זכה לתשומת לב צרכנית.

יו"ר הוועדה: זיו קסלמן, מנהל אגף השיווק, שופרסל

צוות השופטים: אייל בירן, בעלים משותף, Data Tapas; לילך בן ארצי לוי, סמנכ"ל שיווק ודיגיטל FLY CARD; אירית גולדברג, מרכז רפואי VIV Clinic – ד"ר צחי וידר; תימור גורדון, ליווי חברות ויזמים בתחומי הקמעונאות הדיגיטלית, EY; אורי גורן, e-pochonder; אורי גורן, סמנכ"ל שיווק LALINE; אריאלה דניאלי, יועצת ומרצה לחדשנות; סיגלית הורן גלפרין, מנכ"ל איגוד השיווק הישראלי; קרן ויזמן, מנהלת חוויית לקוח דיגיטלית, Selina; מיכל וינדזברג, מנהלת הדיגיטל, איגוד השיווק הישראלי; יוסי זיגמון, מנהל אגף שיווק ודיגיטל, מאוחדת; עומר מילויצקי, מנהל תחום דיגיטל, קבוצת מיטב דש; טל נוזיק גור, מנהלת שיווק, מוזיאון תל אביב; יניב סבן, מנכ"ל, Saban Digital Marketing; שי רוזן, מנהל סטודיו מוצר, Awesome, דלוייט; ערן שיאון, מנהל דיגיטל וחוויית לקוח, כלמוביל; גיא שניר, מנהל שוק מקומי, מטא; יעל שפריר, מייסדת-שותפה ומנכ״לית ReShuffle

הגשת המועמדות כרוכה בתשלום סימלי: לחברי איגוד השיווק הישראלי – 450 שקל ולמי שאינו חבר באיגוד – 650 שקל.

 

 

למהלכים הזוכים

להגשת מועמדות

שינוי גודל גופנים
ניגודיות