הזוכה בבוסטר לרבעון הראשון: מנהלת השיווק הוירטואלית של הפועלים

אפריל 22, 2025 מאת: איגוד השיווק הישראלי

עם מהלך פורץ דרך שהנגיש את עולם ה-AI לעסקים קטנים

אלה, מנהלת השיווק הוירטואלית של בנק הפועליםאיגוד השיווק הישראלי הכריז כי המהלך הזוכה של בפרס הבוסטר לרבעון הראשון של 2025, הוא מהלך "AI לכל עסק – איך הבאנו את יכולות ה-AI להמונים" של בנק הפועלים וזאת בזכות היותו מהלך ייחודי המשלב חדשנות טכנולוגית עם ערך ממשי ללקוחות.

בנק הפועלים הצליח לקחת את עולם הבינה המלאכותית – תחום שנמצא בדרך כלל מחוץ להישג ידם של עסקים קטנים – ולהנגיש אותו לקהל העסקי הרחב. במהלך ממוקד, הושקה "אלה" מנהלת שיווק וירטואלית מבוססת AI לעסקים קטנים, שיודעת לבנות אסטרטגיה לשיווק ברשתות החברתיות, לנסח פוסטים, לבחור תמונות ולנתח תוצאות. המהלך לווה בקמפיין הסברה רחב, שביסס את השירות ככזה שמנגיש את כוחה של הבינה המלאכותית גם למי שאין לו את הידע, הזמן או התקציב להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת באופן עצמאי.

המהלך הוביל להצטרפות של אלפי עסקים לשירות ולעלייה של 34% במעוניינים לפתוח חשבון עסקי בבנק.

מנימוקי השופטים:

המהלך של בנק הפועלים זכה להכרה בזכות האופן שבו הוא מציג את הבינה המלאכותית ככלי שיווקי מעשי ונגיש ומדגים כיצד חברות גדולות יכולות לרתום טכנולוגיות חדשניות לטובת קהלים רחבים. בעולם שבו קל מאוד לדבר על AI בנק הפועלים הנגיש אותו למי שזקוק לו עסקית – העסקים הקטנים – ופתח להם דלת לטכנולוגיה, שהיתה סגורה בפניהם.
המהלך הצליח להשיג שלוש מטרות שיווקיות מובהקות:
* תמיכה בסטארט־אפ ישראלי – באמצעות שיתוף פעולה עם חברת Marketeam שפיתחה את הכלי.
* מתן מענה קונקרטי לעסקים קטנים – קהל מרכזי באסטרטגיה של הבנק.
* מיצוב הבנק כחדשני וכ-Early Adopter –  גוף מוביל שמיישם חדשנות טכנולוגית בזמן אמת.
מדובר במהלך המדגים כיצד שיווק יכול לייצר ערך אמיתי, להשפיע עסקית וחברתית – ולשנות את כללי המשחק.

אודות תחרות הבוסטר:
הבוסטר הוא פרס המוענק עבור מהלכי שיווק מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לפלטפורמות דיגיטליות, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’. הפרס מוענק מדי רבעון.

 

להגשת מועמדות

לכל המהלכים הזוכים ב-Booster

שינוי גודל גופנים
ניגודיות