דרור אורפז מהולמס פלייס הוא איש השיווק של ספטמבר 2024

אוקטובר 9, 2024 מאת: איגוד השיווק הישראלי

בזכות הובלה שיווקית מתמשכת ויעילה לצמיחת קבוצת הכושר בתקופה של תחרות מאתגרת

דרור אורפז, הולמס פלייס

דרור אורפז

דרור אורפז, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הולמס פלייס, נבחר בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של ספטמבר 2024. זאת בזכות הובלת אסטרטגיה שיווקית יעילה שנועדה לבדל את הולמס פלייס בתקופת תחרות קשה בתחום מועדוני הכושר והבריאות.

קבוצת הולמס פלייס, היא אחת המובילות בתחום הכושר בישראל. עם זאת, לאורך השנים הענף הלך והתפתח וכך גם התחרות – בין אם מול רשתות נוספות ובין אם מול מועדונים פרטיים. כמענה לכך, הקבוצה פיתחה אסטרטגיה שיווקית יצירתית וחדשנית, אותה הוביל אורפז, שמטרותיה היו התמודדות עם אותה תחרות גוברת בשוק מועדוני הכושר והבריאות והצורך לבדל את עצמה ולהוכיח את ערכה הגבוה כמותג פרימיום נגיש.

במסגרת התכנית, שודרגו מועדוני הכושר והשירותים במועדונים הקיימים, נפתחו מועדונים חדשים בקטגוריות השונות (Premium, Energy, Family) והושקה קטגוריית מועדונים חדשה – ״Icon fitness״ – פורמט ה-Low-cost Premium, הכולל חדר כושר חדשני ושיעורי סטודיו בעלות נגישה. התוכנית כולה שמה דגש על מתן חוויית כושר ייחודית ואיכותית לכלל חברי המועדונים, תוך התאמת השירותים לצרכים השונים של כל חבר מועדון. במסגרת המהלך השיווקי, בוצע דגש על מיתוג מחדש, פיתוח שירותים מותאמים אישית, ושיפור חוויית הלקוח בכל הקבוצה.

במהלך כהונתו של אורפז, הקבוצה שילשה את מספר המועדונים מ-19 ליותר מ-65, והגדילה את כמות חברי המועדונים פי 2.5 מ-70 אלף לכ-180 אלף חברי מועדון. ההכנסות השנתיות חצו את רף חצי המיליארד ש״ח. המהלך סייע גם בהבאה לשיפור ה-EBITDA של החברה, שגדל ל-84 מיליון שקל (נכון לסוף שנת 2023).

מנימוקי וועדת השיפוט: "דרור, לצד הנהלת החברה ומנהלי המועדונים, הוביל אסטרטגיה עקבית ויצרתית שנגעה בכל תחומי הפעילות של הקבוצה – מהמועדונים עצמם, דרך חוויית הלקוח ועד ריענון המיתוג. הפרס מוענק לו על מצוינות שיווקית של פיתוח תוכנית יעילה, ניהולה לאורך זמן בתקופה תחרותית מאתגרת ועמידה יוצאת דופן ביעדים".

 

להגשת מועמדות לאיש/אשת השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות