איגוד השיווק הכריז כי הזוכה בפרס החדשנות לרבעון השני של 2024 היא כאל, על השקת MyCal, כרטיס נטען מעוצב לילדים, שעושה חיים קלים להורים בניהול דמי הכיס, מעניק עצמאות פיננסית לילדים וגם נותן 10% קאשבק. MyCal מאפשר להורים טעינה מיידית אונליין, מכל מקום ובכל זמן דרך אפליקציית כאל, בקליק אחד, אפילו כשהילד כבר בתוך החנות. הטעינה הינה חד פעמית או קבועה, בסכום אותו יבחר ההורה.
שם הכרטיס MyCal – נבחר כדי לייצר ולחזק את תחושת השייכות בין הכרטיס לילד וכחלק מתחושת העצמאות שהוא מקבל, כשלצד זאת שם המותג כאל מובנה בתוך השם, ליצירת שיוך מותגי.
כחלק מתחושת העצמאות והשייכות של הכרטיס לילד, ניתנת האפשרות לבחור כרטיס מעוצב ללא עלות – קולקציית קפסולה ייחודית ובלעדית של אנה זק וכן עיצובים מעולם הספורט, הגרפיטי ועוד. את הכרטיס ניתן להוסיף גם לארנקים הדיגיטליים בסמארטפון.
ההשקה מגיעה על רקע מחקרים, אשר מראים כי לצד צמצום התשלום במזומן רואים שימוש גובר בכרטיסי האשראי ובאפליקציות לניהול היומיומי של הכסף וההוצאות השוטפות. בנוסף, חלה עלייה דרמטית בשימוש בארנקים הדיגיטליים והתשלום דרכם, הן אצל המבוגרים והן אצל בני הנוער.
מכאן הגיעו בכאל לתובנה כי עם ההתקדמות של הצרכנים לעולם דיגיטלי, נוח וחכם והעובדה שהרוב כבר משולם היום ב-TAP מהנייד, ההורים לא יודעים לאמוד את היקף ההוצאה החודשית שניתנת לילדיהם כדמי כיס, כך שלמעשה ההתנהלות הפיננסית שלהם אינה מנוהלת
עוד נמצא בסקרים, כי הצורך המרכזי של הילד הוא הצורך בשליטה ועצמאות – כרטיס My Cal יעניק לילד עצמאות ויכולת מעקב אחר ההוצאות, באמצעות הודעת סמס עם פרטי העסקה שבוצעה בכרטיס וכן סטטוס של יתרת הכסף בכרטיס, על מנת שיוכל להתנהל נכון.
קמפיין ההשקה הפרסומי בכיכובם של אנה זק ועברי לידר תחת המסר "My Cal – כרטיס נטען מעוצב שעושה חיים קלים להורים ולילדים" – מוערך על פי נתוני יפעת במיליוני שקלים, ועלה במנעד רחב של פלטפורמות: טלוויזיה, דיגיטל קולנוע וסושיאל, וזאת במטרה להגיע לכלל קהלי המטרה הרלוונטיים למוצר, הורים וילדים. זו הפעם הראשונה בה חברת אשראי פונה לגיל הצעיר, והפעם הראשונה בה כוכבת צעירה מובילה קמפיין לחברה פיננסית.
נויה פרסול-קפלינסקי, מנהלת השיווק בכאל: "כאל ממשיכה להעניק ללקוחותיה פתרונות תשלום מתקדמים לתא המשפחתי, העולים בקנה אחד עם המגמות בשוק: צמצום התשלום במזומן, ושימוש גובר באפליקציות לניהול היומיומי של הכסף. My Cal נותן מענה פשוט ונוח לצורך הגובר בניהול ובקרה על דמי הכיס לילדים, ולהעברות מיידיות לילד. כמו כן מאפשר תחושת עצמאות לילד, והתנסות פיננסית ראשונה ובטוחה. גם בכרטיס זה, כאל מציעה ללקוחותיה את הצעת הערך המשתלמת ביותר בשוק עם הטבת קאשבק בלעדית ברשתות המובילות בישראל."
מנימוקי וועדת איגוד השיווק: "לצד החדשנות הטכנולוגית בפלטפורמת התשלומים עליה מתבסס הכרטיס, אנו רואים חדשנות בנושא ההתנהלות הפיננסית עם ילדים – שינוי התפיסה של הקטגוריה והציבור לגבי המידע שהלקוח צריך ויכול לקבל והדרך בה זה קורה. על היצירתיות בחשיבה ובביצוע המהלך אנו שמחים על הבחירה בכאל ובכלל הגורמים שהובילו את ההשקה".