ועדת השיווק של איגוד השיווק בחרה בהילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"לית השיווק של המועצה להסדר ההימורים בספורט, לאשת השיווק של חודש דצמבר 2022, הודות להפיכת ה-Winner לחלק טבעי מחגיגת הגביע העולמי בישראל, עשרות אלפי משתמשים חדשים ושיאי מכירות מטורפים.
אחת לארבע שנים, עולם שלם עוצר את נשימתו למשך חודש שלם, מתפנה מכל עיסוק וצופה בחגיגת הכדורגל הגדולה בתבל – המונדיאל. משחקי הגביע העולמי הופכים לשיחת היום במהלכו של חודש ימים.
כדי להפוך את ה-Winner לחלק אינטגרלי מהספורט בישראל, לחבר קהלים חדשים למותג ולהשריש את העובדה שה-Winner משדרג את חוויית הצפייה, פעלו בטוטו בארבעה מישורים: קמפיין פרסום בזמן המשחקים עם 9 סרטונים שונים כדי ליצור גיוון ולא לשחוק את הצופים; פעילויות תוכן בתוכניות הספורט הפופולריות כך שהמותג תמיד יהיה חלק מהשיח סביב המונדיאל וכן בערוצים המסחריים כדי למשוך את הקהל המזדמן; RTM – תגובה בזמן אמת לתוצאות המשחקים והתפתחויות הטורניר, במיוחד במונדיאל בו ישנן הפתעות רבות שזוכות לסיקור רב דוגמת ההפסד של מסי וארגנטינה לערב הסעודית; ולבסוף פרסומת סופרבול במחצית הגמר ולפני ההארכה שמזכירה לכולם שרווחי ה-Winner חוזרים בסוף אל הספורט הישראלי ומסייעים לו להשתדרג ולהתקדם.
בתפקידיה הקודמים כיהנה בז'ז'ינסקי כמנכ"לית משרד פרסום יורו RSCG, כסמנכ"לית שיווק בחברת רקיט בנקיזר ישראל וכמנהלת השיווק של חטיבת הסלטים אחלה בחברת שטראוס.
ה-Winner הפך לחלק טבעי ובלתי נפרד מחגיגת המונדיאל בישראל. במהלך המשחקים ביצעו הישראלים מדי יום ניתוח מעמיק ליחסי ההימורים ודנו עליהם, המשפט מהפרסומת "אם לא תשלח, איך תיקח?" הפך למטבע לשון. המועצה להימורים בספורט שברה שיא מכירות אי פעם לטורניר – גידול של 32% לעומת מונדיאל 2018, שיא מכירות באונליין (גידול של 83% לעומת מונדיאל 2018) ושיא מכירות יומי (גידול של 22% ביחס לגמר מונדיאל 2018). 36,000 משתמשים חדשים פתחו חשבון בפלטפורמות הדיגיטליות ושיא רווחים צפוי של כל הזמנים בהעברת הרווחים למדינה –ב-2022.