גיא קמחי, סמנכ"ל השיווק של שריג אלקטריק, הוא איש השיווק של נובמבר

דצמבר 11, 2024 מאת: איגוד השיווק הישראלי
גיא קמחי

גיא קמחי, שריג אלקטריק צילום: גבע טלמור

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בגיא קמחי, סמנכ"ל השיווק של "שריג אלקטריק", לאיש השיווק של חודש נובמבר 2024. הבחירה נעשתה בזכות פריצתו המרשימה של המותג נינג'ה, אל השוק הישראלי, הפיכתו למותג מוביל מול מותגים ותיקים והעובדה שהוביל את השוק לצמיחה במאות אחוזים.

סיפור ההצלחה של נינג'ה הוא סיפור על מותג שידע ליצור נרטיב חדש בקטגוריה עמוסה במותגים ותיקים בתחום מוצרי החשמל הקטנים לבית.

חברת שריג, היבואנית הרשמית של שארק ונינג'ה בישראל, החדירה את המותג נינג'ה לשוק הישראלי והיא פועלת עד היום בשיטת עבודה יוצאת דופן ומדויקת.

לצד הקמפיינים התקשורתיים וההשקות מסורתיות, שריג בנתה מערך שיווקי מבוסס אסטרטגיית תוכן ייחודית שכללה: אתר עם יותר מ-500 מתכונים, מגזין אורח חיים בריא, סרטוני וידאו חווייתיים, כלים אינטראקטיביים כמו "מחשבון השייקים" וכלי השוואת מוצרים, שיתופי פעולה עם יותר מ-100 בלוגרים ומשפיענים, ונוכחות חזקה ברשתות החברתיות עם תכנים אותנטיים שמייצרים ערך מוסף לצרכן לאורך כל המסע הצרכני – מהחיפוש הראשוני דרך מקסום חוויית השימוש במוצרים ועד הפיכת הלקוחות לשגרירים של המותג.

קמחי הצליח בשנים האחרונות למצב את נינג'ה כמותג תרבות, המשתלב באורח החיים העמוס של הצרכנים ולהצדיק לנינג'ות מקום בנדל"ן הכי יוקרתי שיש בבית – השיש במטבח, וכל זאת בשוק תחרותי, המתאפיין במותגים בינלאומיים חזקים ובעלי מוניטין.

התוצאות: דומיננטיות מלאה בנתחי השוק בקטגוריות הבלנדרים ומעבדי המזון, השתלטות על נתחי השוק בקטגוריית מכשירי הבישול באוויר חם, יצירת קהילות של יותר מ-700 אלף חברים וחברות בקבוצות אותנטיות ברשתות החברתיות – ובראשה קבוצת "מכורי נינג'ה" שמונה מעל 250,000 חברים וחברות. בנוסף, נינג'ה הפך למותג המוביל בשוק מוצרי החשמל הקטנים לבית.

"המותג שלנו לא רק מוכר מוצר, אלא יוצר חוויה שלמה", אמר גיא קמחי, סמנכ"ל השיווק של שריג אלקטריק. "האסטרטגיה השיווקית שלנו בנינג'ה מבוססת על חיבור בין שני מגה-טרנדים מרכזיים: הראשון, הרצון והצורך בתזונה בריאה והשני, מציאות החיים העמוסה שבה כולנו עובדים קשה ומחפשים פתרונות יעילים. הפיצוח השיווקי של נינג'ה הוא ההבטחה לאכול בריא בקלות וללא מאמץ.

אסטרטגיית השיווק מתאפיינת בגישת Always On, המתבטאת בעבודה מתמדת של יצירת תוכן איכותי, זאת מתוך ההבנה שמותג השואף להפוך לחלק בלתי נפרד מאורח החיים של לקוחותיו ולהשפיע עליו לחיוב, צריך לדעת להשתלב בחיי היומיום שלהם ולספק ערך מתמשך ואמיתי לאורך המסע הצרכני".

מנימוקי ועדת השיווק: "ביצירתיות רבה ובעבודה שיווקית עקבית ומדויקת, גיא קמחי הצליח להפוך את המותג נינג'ה למותג תרבותי משמעותי, תוך יצירת חוויה צרכנית שלמה. המותג נינג'ה הצליח להפוך משחקן חדש ולא מוכר למותג אייקוני בשוק הישראלי ואף להגדיל את השוק כולו במאות אחוזים".

 

להגשת מועמדות לאיש/אשת השיווק של החודש

לכל אנשי השיווק של החודש

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות