מיכל לוצקי נבחרה בידי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאשת השיווק של החודש בזכות הובלת מהלך "הממ"ד הריגשי" – החזית הרגשית במלחמה, בכביש ובמשפחה.
העולם שבו אנו חיים עבר שינויים עצומים בשנים האחרונות – מאז הקורונה, המשברים הפוליטיים, הקרע החברתי וביתר שאת מאז ה-7.10, רבים מהישראלים חוו טלטלה אישית, חברתית ורגשית, ובהתאם, רבים מהם זקוקים בימים אלו למסגרת תומכת. מישהו לדבר איתו, שיעזור להתמודד עם עצב, חששות, לחץ ואפילו טראומה, חרדות ודיכאון של ממש.
בתקופה זו, המותג AIG הצליח למלא תפקיד חשוב ומשמעותי עבור הקהל הישראלי. המותג נכנס לנעלי ה-Care Giver, לא רק כחברת שירותים או מוצרי ביטוח מתאימים, אלא כחלק מהמענה שהישראלים היו זקוקים לו כל כך, בשיח החברתי והנפשי.
המהלך כלל סדרה של פעילויות משמעותיות, אותן הובילה מיכל לוצקי, אשר עסקו בנושאי טיפול נפשי ורגשי, הצרכים הרגשיים של משפחות, של ילדים – ובעצם של כולם. באמצעות מהלכים אלו, מיצבה מחדש מיכל את AIG כמותג אג'נדה, בולט ומבודל.
כבר בימיה הראשונים של המלחמה, לוצקי הבינה שכפי שאנו זקוקים לממ"ד בבית בו אנו גרים, כך אנחנו גם זקוקים למרחב מוגן עבור הנפש שלנו. כך הובילה את ההקמה של הממ"ד הרגשי – שירות פסיכולוגי ותמיכה נפשית לכלל הציבור (ולא רק ללקוחות AIG) אותו ניתן לקבל תוך 24 שעות בלבד, ללא כל תשלום ומכל מקום לכלל האוכלוסיה, ללא קשר אם הם מבוטחים ב-AIG או לא. שלא כמו בשירותי תמיכה נפשית אחרים, בממ"ד הרגשי המענה ניתן על ידי אנשי מקצוע קליניים המתמחים במצבי טראומה וחרדה ולא על ידי מתנדבים.
לאורך השנה, פעילויות הממ"ד הרגשי זכה להצלחה במספר ממדים:
בממד הישיר – יותר מ-3,200,000 איש בישראלים נחשפו לסרטוני הייעוץ והתוכן שקודמו כחלק מהמיזם. אלפים השתתפו בוויבינרים שנערכו. יותר מ-4,000 ישראלים קיבלו טיפול נפשי ורגשי מאנשי המקצוע. ממד נוסף של הצלחת הפעילות התבטא בעלייה במספר הפונים למוקד AIG, לא רק לשם קבלת טיפול רגשי אלא לצורך התייעצות, קבלת שירות או רכישת ביטוח: נרשמה עלייה של יותר מ-15% במספר הפונים לרכישת פוליסות רכב ועלייה של 18% במספר הפונים לרכישת ביטוחי בריאות.
מנימוקי ועדת השיווק: "בזכות עבודה שיווקית ותקשורתית יסודית שהתקיימה בחודשים האחרונים של המלחמה, הצליחה מיכל לוצקי לייצר אימפקט מיוחד. המהלכים שיזמה מיצבו ובידלו את AIG כנושאת הדגל החברתי והרגשי בישראל ובנו מערכת יחסים מיוחדת בין המותג לבין הקהל".
להגשת מועמדות לאיש/אשת השיווק של החודש