הזוכים בתחרות ה-Booster: מהפכת המובייל של MG, בוקר טוב גידי גוב, של בזק ו-FOCUS של אאוטבריין

איגוד השיווק הישראלי הכריז הבוקר (רביעי) על הזוכים בפרס הבוסטר למהלכי דיגיטל. הזוכים הם: מהפכת המובייל של MG, בוקר טוב לגידי גוב, של בזק ו  FOCUS של אאוטבריין.

מהפכת המובייל של MG כוללת, לראשונה בישראל, מעבר מלא לדיגיטל של רכישת מכוניות. הפלטפורמה של MG מאפשרת לבצע תהליך שלם של רכישת רכב חדש באינטרנט מא’ ועד ת’, כולל תשלום. בנוסף ניתן להזמין באמצעותה נסיעת מבחן עד הבית כולל התנסות של 24 שעות. מאז תחילת המהלך נמכרו באמצעות האתר 195 מכוניות.

מנימוקי השפוטים: הפלטפורמה הדיגיטלית החדשה והחדשנית של MG, פותחת בפני הצרכן הישראלי אפשרויות בחירה מגוונות, מייתרות את הצורך בהגעה לאולם התצוגה, מקצרות תהליכים ומשפרות את חווית הלקוח. מלבד היותו של תהליך הרכישה נגיש ופשוט לביצוע באמצעות הטלפון החכם. החיבור אל הצרכן נבע מתוך בחינת מאפייניו של “דור המובייל” וצרכיו, הבנה כי הוא “נייד” גם בהוויה וכי קסטומיזציה וגמישות הן חלק מרכזי מתפיסת עולמו. הרעיון החדשני של רכישת רכב באופן מקוון, מפחית חסמים ומקנה בטחון בעסקה ובכך תופס תפקיד חשוב בחינוך השוק בכל הנוגע לרכישות מוצרים בעלי מעורבות גבוהה באמצעים דיגיטליים.

המהלך “בוקר טוב גידי גוב” של בזק הוא מהלך תוכן שנוצר כדי לשנות את תפיסת האינטרנט משירות למוצר. בזק פיתחה נתב עוצמתי חדש ויצרה להיט מוזיקלי בכיכובם של עומר אדם וגידי גוב, ששטף את הרשת, ותקשר את כל מאפייניו. הקמפיין יצר חשיפה עצומה לתכנים השונים ואת הביקוש הגדול ביותר למוצר כלשהו של בזק.

מנימוקי השופטים: יצירת להיט ענק – בכיכובו של עומר אדם, שהוא לא רק זמר אלא גם אושיית רשת, הפצתו ברשת והפיכתו לויראלי היא הישג גדול של בזק. למרות מעמדה וכוחה הפרסומי של בזק, בחרה החברה להפיץ את הפרסומת כאילו היא מהלך גרילה – תחילה בעמוד הפייסבוק האישי של עומר אדם, שם זכה לחשיפה למאות אלפי גולשים ולהפצה ויראלית. גם אחרי עליית הפרסומת לטלוויזיה המשיכה בבזק לתקשר עם הקהל  אונליין באמצעות אתגר ה”בוקר טוב” שעודד אותם לייצר גרסה אישית לקליפ, שחרור סרטון “מייקינג אוף”, ויצירת קליפ מחווה של עובדי החברה. בכך הפגינה בזק הבנה עמוקה של השינוי הנדרש כיום מחברות גדולות כדי להגיע אל הקהל שלהן וליצור אצלנו חיבור רגשי לחברה ולמוצר.

השקת פלטפורמת הפרסום FOCUS של אאוטבריין באמצעות הפצת השיר TOY. פוקוס היא פלטפורמת Video Discovery המבוססת על טכנולוגיה חדשנית, שבה שיעורי השלמת הצפייה גבוהים ביותר מפי 2.5 מאשר בפלטפורמות מתחרות.הפלטפורמה החדשנית של אאוטבריין מגישה וידאו לגולש באופן טבעי על פי הידע הנצבר בה על תחומי העניין האמיתיים שלו.

מנימוקי השופטים: הפלטפורמה של אאוטבריין לומדת את הגולש ויודעת להגיש לו תכנים שבאמת יעניינו אותו, ואף יגרמו לו להקליק עליהם כדי לצפות בהם, ולא לדלג עליהם. Focus מוצג לגולשים כתוכן וידאו כשהם נמצאים במוד של סקרנות ורצון לגלות תוכן חדש (מוד של דיסקברי).

אאוטבריין בחרו להשיק את הפלטפורמה באמצעות השקת הקליפ TOY – שקודם בין השאר באתרי חדשות בינלאומיים והפך לקליפ הארוויזיון הנצפה ביותר בכל הזמנים. הקליפ הגיע עוד לפני התחרות ל-20 מיליון צפיות ונחשף ליותר מ-13 מיליון גולשים אירופאים. במהלך יחיד, Outbrain הצליחה ליצור מודעות, העדפה וביקוש לפלטפורמת הוידאו החדשנית שלה ולקבל פניות יזומות מעשרות מפרסמים בארץ ובעולם, שביקשו לרתום את היכולות הייחודיות של FOCUS לטובת הצלחתם של המותגים שלהם.

קידום הקליפ TOY על ידי פלטפורמת FOCUS באתר CNN

פרס ה-Booster  של איגוד השיווק הישראלי הוא פרס ראשון בעולם השיווק הישראלי שמוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’.

להענקת פרסי ה-Booster מתכנס מדי חודשיים צוות שופטים שכולל בכירים בתחום השיווק בדיגיטל  הבוחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד. היו”רים המשותפים של התחרות הם איתן זינגר שותף בחברת Spacing ועמית שגיא מחברת זאפ.

השופטים בתחרות הבוסטר הם: אסף אביב, סמנכ”ל שיווק, בזק בינלאומי; אלדד אביטן, סמנכ”ל שיווק ותוכן Alljobs, זהר אוריין – בלוגרית, חוקרת דיגיטל, ויועצת לארגונים גדולים; איתי ביכלר, מנהל הדיגיטל הגלובלי, סודה סטרים, תלמה בירו, מנכ”ל איגוד השיווק הישראלי; אייל בירן, מנכ”ל משותף, דאטה טאפס; לילך בן ארצי לוי, מנהלת מחלקת דיגיטל – CDO, מכבי;אנה ברודי, מומחית למסחר ושיווק דיגיטלי; אירית גולדברג – סמנכ”לית שיווק, פנגו; עוז גור, סמנכ”ל שיווק, Smartair; תימור גורדון, ליווי חברות ויזמים בתחומי הקמעונאות הדיגיטלית, NewCommerce Pioneering; אורי גורן, מנהל חוויה דיגיטלית, טבע ישראל; אריאלה דניאלי, מנהלת פיתוח עסקים דיגיטליים, קבוצת תנובה; סיגלית הורן גלפרין, משנה למנכ”ל, איגוד השיווק הישראלי, מיכל וינדזברג, מנהלת הדיגיטל, איגוד השיווק הישראלי; מיכאל מיטרני, מנהל תחום דיגיטל וחדשנות, סופרפארם; עומר מילויצקי, מנהל תחום דיגיטל, קבוצת מיטב דש; יפית מנטין, IL Marketing Director Personal Care, קימבאלי קלארק; יניב סבן, מנכ”ל, Saban Digital Marketing; דנה פולק אולשר, מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה – פז; ניר קניאס, סמנכ”ל שיווק מילקו טרה; שי רוזן, מנהל תחום אסטרטגיה וחווית לקוח דיגיטלית, ריל קומרס; יעל שפריר, סמנכ”ל שותפויות בינלאומיות, פלייבאז.

להגשת מועמדות

שינוי גודל גופנים
ניגודיות