אסטרטגיה שיווקית | איגוד השיווק באינטרנט

אסטרטגיה שיווקית

מאמר רביעי בסדרת המאמרים המהווים את המדריך "אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי". והפעם: איך תדעו אם החברה שלכם מוכנה לצמיחה.
21/8/2017
|מאת:
ערן רותם
קמפיינים מעוררי השראה שיש להם גם ערך מוסף חברתי מפסטיבל הפרסום קאן 2017
23/7/2017
|מאת:
שירלי קנטור
מודלים לאבחון אסטרטגי של הסביבה השיווקית והתחרותית שכל בעל עסק ומנהל שיווק חייב להכיר
2/7/2017
|מאת:
ערן רותם
מאמר שני בסדרת המאמרים המהווים את המדריך "אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי". והפעם: פיתוח מנועי צמיחה
25/5/2017
|מאת:
ערן רותם
נושא הפיתוח העסקי ואסטרטגיית הצמיחה חשוב לכל עסק, בכל גודל, תחום שוק, מיקום או מודל עסקי. לפניכם סדרת מאמרים שירכיבו יחד מדריך לאסטרטגיית צמיחה. הכתבה הראשונה בסדרה - 10 דרכים ליצירת מנועי צמיחה חדשים
27/4/2017
|מאת:
ערן רותם
חושבים על הטמעת מערכות ביג דאטה בארגון? מתברר שהחלק הטכנולוגי הוא הפשוט יותר, בעוד שהאתגר האמיתי הוא ההתמודדות עם הגורם האנושי. כדי לעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות ביקשנו משוקי מן לחבר את המדריך להטמעת ביג דאטה
22/3/2017
|מאת:
שוקי מן
ארגון מודרני חייב להכשיר את כל עובדיו לחשוב על המשימות והיעדים העסקיים שלהם בפרספקטיבה של דאטה תחילה. אז איך מתחילים? פיתוח האוריינות הארגונית והגדרת יעדי דאטה הם הצעדים הראשונים לפיתוח היכולת הארגונית לעשיית שימוש מושכל בדאטה
14/3/2017
|מאת:
עמית קמה
הצרכן הישראלי הוא אחד ממאמצי החדשנות המהירים ביותר בעולם. מבוכת החברות נוכח חוסר האונים שלהן עצמן גורמת לבחינה מחדש של מכלול המהלכים והכלים השיווקיים שלהן
16/2/2017
|מאת:
יוסי בר אל
תחילת שנה היא הזדמנות מצוינת לדבר על המגמות והכיוונים שיתפסו מקום של כבוד בעולם העסקי בעתיד. איך תיראה שנת 2017 בעיני החברות העסקיות? לפניכם כמה מגמות מובילות
5/2/2017
|מאת:
זיו שיינפלד
מערכת היחסים בין חברה לספק אינה זוכה לתשומת לב רבה. נסו לשנות את זוית הראיה ולראות בספק לקוח – הרווחים יהיו עצומים
19/1/2017
|מאת:
ערן רותם
27/12/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
מחשבות על שיווק טהור וקצת אחר
1/12/2016
|מאת:
ערן רותם
חנות שאי אפשר לקנות בה (סמסונג), חנות עם דיילים דיגיטליים למי שלא אוהב לדבר עם אנשים (ספורה), חנות עם גלריה ואולם מדיטציה (לולולמון) - רשתות הקמעונאות מבינות שאם הן לא רוצות להתחרות על הנוחות שבקנייה אונליין או על המחיר, הן חייבות לספק חוויה
19/10/2016
|מאת:
גלית מור
אתם נמצאים בתוך תהליך מיתוג? שוקלים לעבור מיתוג מחדש? עסקים המיישמים תהליכי מיתוג ואסטרטגיה נופלים לעתים במלכודות שניתן להימנע מהן ושעלולות להיות הרסניות לתהליך. אז קבלו טעויות מיתוג שכיחות:
12/9/2016
|מאת:
ערן רותם
השינויים מרחיקי הלכת שמתבצעים לאחרונה בלוח השידורים של גלי צה"ל עלולים להוביל להרס המותג הוותיק
1/9/2016
|מאת:
יוסי בר-אל
המשחקים האולימפיים הם מותג בעל שווי מיצובי ופרמיה עצומים וזוהי הסיבה שמדינות משקיעות משאבים אדירים כדי לארח אותם. אבל יש מדינות שנכשלו במיצוי הפוטנציאל הזה וההבדל בין הצלחה לכישלון טמון במיתוג. כך עושים זאת נכון
8/8/2016
|מאת:
ערן רותם
נטפליקס יודעת מה הקהל שלה רוצה וכיצד להעניק לו את מבוקשו. אלה הן שש השיטות שבאמצעותן היא סללה דרך חדשה של שיווק תוכן
26/7/2016
|מאת:
איזבלה ברבטו
רשתות קטנות וזריזות חשפו את חולשותיה של רשת הענק האמריקנית Whole Foods והפכו אותן ליתרונות יחסיים עבורן. אבל מה יקרה כשהן עצמן יאותגרו בידי יזמים קטנים וזריזים אף יותר?
12/7/2016
|מאת:
שמחה סיגן
תעשיית הקמעונאות משתנה באופן כל כך דרמטי, שכדאי לעצור שנייה ולהסתכל בפרמטרים השונים כדי להבין קצת מה קורה פה. אנחנו נמצאים בעידן חדש בעולם הריטייל. גבולות מיטשטשים והקמעונאים המסורתיים משקיעים משאבי זמן וכסף אדירים כדי לשנות את המודלים הוותיקים
4/7/2016
|מאת:
גלית מור
ארגון גרינפיס מצליח להשתמש ברשתות החברתיות כדי להניע מיליוני אנשים למחות נגד המותגים האהובים עליהם. שש אסטרטגיות שהופכות את הקמפיינים של גרינפיס לאפקטיביים במיוחד
2/6/2016
|מאת:
שירלי קנטור

עמודים