אסטרטגיה שיווקית

מאמר שישי בסדרת המאמרים המהווים את המדריך "אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי". והפעם: איך להגדיל את הרווחיות
20/11/2017
|מאת:
ערן רותם
ברוב התאגידים הגדולים התקשורת בנושא קיימות נראית רע. 80% מהמותגים המובילים בעולם משתמשים בתמונות של עצים כשהם כלל לא רלוונטיים. 19 מתוך 20 עשו שימוש בקלישאות כמו ידיים שלובות, עצים, עלים, גלובוס, תחנות רוח וטיפות מים. אז איך בכל זאת מתקשרים קיימות?
9/11/2017
|מאת:
דניאלה פרוסקי שיאון
בעידן בו הלקוח הופך למעורב ופעיל, מותגים שרוצים לשרוד חייבים לנהל באופן פעיל את המעורבות ויחסי הגומלין איתו. זה דורש היכרות אינטימית של הלקוח - ובשנים האחרונות התפתחו מספר מתודולוגיות להיכרות כזו. אך כיצד אנו הופכים את הלקוח למעורב יותר ולשגריר של המותג?
5/11/2017
|מאת:
עמית קמה
תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים עשויים להוביל לייתור תפקיד מנהל הדיגיטל על ידי הטמעת הדיגטל בכל המחלקות
15/10/2017
|מאת:
אסף דותן
מאמר חמישי בסדרת המאמרים המהווים את המדריך "אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי". והפעם: שבע זהויות המודל העסקי
27/9/2017
|מאת:
ערן רותם
פרק ראשון בסדרת טורים על שיווק ועתידנות. באמצעות כלי עבודה עתידניים ננתח את ההשפעה של טכנולוגיה עתידית על תחום השיווק. והפעם – איך ה-IOT ישפיע על שיווק
13/9/2017
|מאת:
ד"ר אושי שהם קראוס
או למה משחקי הקרוספיט עדיפים על משחקי הכס?
30/8/2017
|מאת:
רמי יולזרי
מאמר רביעי בסדרת המאמרים המהווים את המדריך "אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי". והפעם: איך תדעו אם החברה שלכם מוכנה לצמיחה.
21/8/2017
|מאת:
ערן רותם
קמפיינים מעוררי השראה שיש להם גם ערך מוסף חברתי מפסטיבל הפרסום קאן 2017
23/7/2017
|מאת:
שירלי קנטור
מודלים לאבחון אסטרטגי של הסביבה השיווקית והתחרותית שכל בעל עסק ומנהל שיווק חייב להכיר
2/7/2017
|מאת:
ערן רותם
מאמר שני בסדרת המאמרים המהווים את המדריך "אסטרטגיות צמיחה ופיתוח עסקי". והפעם: פיתוח מנועי צמיחה
25/5/2017
|מאת:
ערן רותם
נושא הפיתוח העסקי ואסטרטגיית הצמיחה חשוב לכל עסק, בכל גודל, תחום שוק, מיקום או מודל עסקי. לפניכם סדרת מאמרים שירכיבו יחד מדריך לאסטרטגיית צמיחה. הכתבה הראשונה בסדרה - 10 דרכים ליצירת מנועי צמיחה חדשים
27/4/2017
|מאת:
ערן רותם
חושבים על הטמעת מערכות ביג דאטה בארגון? מתברר שהחלק הטכנולוגי הוא הפשוט יותר, בעוד שהאתגר האמיתי הוא ההתמודדות עם הגורם האנושי. כדי לעזור לכם להימנע מטעויות מיותרות ביקשנו משוקי מן לחבר את המדריך להטמעת ביג דאטה
22/3/2017
|מאת:
שוקי מן
ארגון מודרני חייב להכשיר את כל עובדיו לחשוב על המשימות והיעדים העסקיים שלהם בפרספקטיבה של דאטה תחילה. אז איך מתחילים? פיתוח האוריינות הארגונית והגדרת יעדי דאטה הם הצעדים הראשונים לפיתוח היכולת הארגונית לעשיית שימוש מושכל בדאטה
14/3/2017
|מאת:
עמית קמה
הצרכן הישראלי הוא אחד ממאמצי החדשנות המהירים ביותר בעולם. מבוכת החברות נוכח חוסר האונים שלהן עצמן גורמת לבחינה מחדש של מכלול המהלכים והכלים השיווקיים שלהן
16/2/2017
|מאת:
יוסי בר אל
תחילת שנה היא הזדמנות מצוינת לדבר על המגמות והכיוונים שיתפסו מקום של כבוד בעולם העסקי בעתיד. איך תיראה שנת 2017 בעיני החברות העסקיות? לפניכם כמה מגמות מובילות
5/2/2017
|מאת:
זיו שיינפלד
מערכת היחסים בין חברה לספק אינה זוכה לתשומת לב רבה. נסו לשנות את זוית הראיה ולראות בספק לקוח – הרווחים יהיו עצומים
19/1/2017
|מאת:
ערן רותם
27/12/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
מחשבות על שיווק טהור וקצת אחר
1/12/2016
|מאת:
ערן רותם
חנות שאי אפשר לקנות בה (סמסונג), חנות עם דיילים דיגיטליים למי שלא אוהב לדבר עם אנשים (ספורה), חנות עם גלריה ואולם מדיטציה (לולולמון) - רשתות הקמעונאות מבינות שאם הן לא רוצות להתחרות על הנוחות שבקנייה אונליין או על המחיר, הן חייבות לספק חוויה
19/10/2016
|מאת:
גלית מור

עמודים