שיווק דיגיטלי | איגוד השיווק באינטרנט

שיווק דיגיטלי

תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים עשויים להוביל לייתור תפקיד מנהל הדיגיטל על ידי הטמעת הדיגטל בכל המחלקות
15/10/2017
|מאת:
אסף דותן
וידאו הוא אחת הדרכים החשובות ביותר לקידום מותגים היום, אבל גם אם ייצרתם סרטון מופתי - מי מבטיח לכם שאנשים באמת יחשפו אליו? לפניכם 8 פעולות בהן כדאי להשקיע כדי לקדם את הסרטונים שלכם
18/9/2017
|מאת:
דפנה בן יהושע
פרק ראשון בסדרת טורים על שיווק ועתידנות. באמצעות כלי עבודה עתידניים ננתח את ההשפעה של טכנולוגיה עתידית על תחום השיווק. והפעם – איך ה-IOT ישפיע על שיווק
13/9/2017
|מאת:
ד"ר אושי שהם קראוס
הם ישנים עד הצהריים, כי המוח שלהם רץ בקצב של פי 10 משלנו, הם מתלבשים מוזר כי הם רוצים להיות מיוחדים (אבל גם כמו כולם) והפרסום הישן ממש לא עובד עליהם, אז כדאי שנלמד איך לדבר את שפת ה-Y
6/9/2017
|מאת:
אילת דובר תורן
קמפיינים מעוררי השראה שיש להם גם ערך מוסף חברתי מפסטיבל הפרסום קאן 2017
23/7/2017
|מאת:
שירלי קנטור
חשיפה רציפה למסרים שיווקיים ומצב רכישה מתמדת. זה מצבם של לקוחות פוטנציאלים היום, ולכן המלחמה על תשומת לבם קשה יותר מאי פעם והיכולת לפגוש את הלקוחות הנכונים, עם המסר הנכון, בזמן הנכון חיונית להצלחת הארגון. איך עושים זאת? קיראו
4/5/2017
|מאת:
עמית קמה
עולם הקמעונאות נתון בעיצומו של שינוי עמוק. בעשור האחרון הופיע דור חדש של צרכנים חכמים בעלי כישורים טכנולוגיים, מתוחכמים ובררניים, שההתמודדות איתם דורשת מהפיכות במודלים העסקיים הקיימים
30/3/2017
|מאת:
גיל קרידי
מהפכה תעשייתית חדשה מתרחשת לנגד עינינו, כאשר טכנולוגיות דיגיטליות מגדירות מחדש את האסטרטגיה העסקית והתפעול השוטף. מנהלים נדרשים לבצע השקעות חכמות בטכנולוגיות מתקדמות, ולהתמודד עם אתגרים לא פשוטים, שלא היו מוכרים בתעשייה בעבר
30/3/2017
|מאת:
גיל קרידי
טרנד חולצות הטי המודפסות תפס תאוצה הן בזכות אפשרויות חדשות שיצר המסחר המקוון והן בזכות התפתחות טכנולוגית בתחום המדפסות שמאפשרות הדפסה פרסונלית מיידית גם בכמויות קטנות
28/3/2017
|מאת:
שמחה סיגן
מותגים הופכים היום לאנושיים יותר ויותר, הם מדברים איתנו בצ'אטים, כותבים פוסטים ברשתות החברתיות, שולחים ציוצים ומפרסמים תמונות, לכן חשוב שיהיה לכל מותג קול מבודל, ברור ועקבי
16/3/2017
|מאת:
רויטל בן עמי
ארגון מודרני חייב להכשיר את כל עובדיו לחשוב על המשימות והיעדים העסקיים שלהם בפרספקטיבה של דאטה תחילה. אז איך מתחילים? פיתוח האוריינות הארגונית והגדרת יעדי דאטה הם הצעדים הראשונים לפיתוח היכולת הארגונית לעשיית שימוש מושכל בדאטה
14/3/2017
|מאת:
עמית קמה
אחת מהבאזז וורדס השולטות בשיח השיווקי היא טרנספורמציה דיגיטלית. אבל הטרנספורמציה הדיגיטלית החלה לפני יותר מעשור. כל ארגון נמצא ברמת בשלות אחרת להטמעת השינוי והשינוי מורכב ומאתגר. הוא מתחיל בהבנת הצרכים שלנו ומתאפשר באמצעות שימוש בטכנולוגיות
23/2/2017
|מאת:
ענבר דותן
אפל היא יצרנית טרנדים סדרתית, אז למה הסמארט-ווטש שלה לא הפך לטרנד, מה זה אומר על מוצרים אחרים של טכנולוגיה לבישה ומתי היא תפרוץ באמת
26/1/2017
|מאת:
שמחה סיגן
2016 היתה שנה בה הפוליטיקלי קורקט מת והמותגים הקלאסיים התקשו להשאיר את הראש מעל המים. לעומתם, המותגים הבועטים, האקטיביסטים, שוברי הפרדיגמות פרצו קדימה עם מהלכי שיווק חדשניים ומרגשים. מה הם היו? קבלו
27/12/2016
|מאת:
נעם מנלה ונועה כהן
18/12/2016
|מאת:
יוני קיש
18/12/2016
|מאת:
אבי זיתן
18/12/2016
|מאת:
רבקה קהת
18/12/2016
|מאת:
ניצן אלמוג עברון

עמודים