ori שיווק דיגיטלי | איגוד השיווק באינטרנט

שיווק דיגיטלי

חשיפה רציפה למסרים שיווקיים ומצב רכישה מתמדת. זה מצבם של לקוחות פוטנציאלים היום, ולכן המלחמה על תשומת לבם קשה יותר מאי פעם והיכולת לפגוש את הלקוחות הנכונים, עם המסר הנכון, בזמן הנכון חיונית להצלחת הארגון. איך עושים זאת? קיראו
4/5/2017
|מאת:
עמית קמה
מהפכה תעשייתית חדשה מתרחשת לנגד עינינו, כאשר טכנולוגיות דיגיטליות מגדירות מחדש את האסטרטגיה העסקית והתפעול השוטף. מנהלים נדרשים לבצע השקעות חכמות בטכנולוגיות מתקדמות, ולהתמודד עם אתגרים לא פשוטים, שלא היו מוכרים בתעשייה בעבר
30/3/2017
|מאת:
גיל קרידי
עולם הקמעונאות נתון בעיצומו של שינוי עמוק. בעשור האחרון הופיע דור חדש של צרכנים חכמים בעלי כישורים טכנולוגיים, מתוחכמים ובררניים, שההתמודדות איתם דורשת מהפיכות במודלים העסקיים הקיימים
30/3/2017
|מאת:
גיל קרידי
טרנד חולצות הטי המודפסות תפס תאוצה הן בזכות אפשרויות חדשות שיצר המסחר המקוון והן בזכות התפתחות טכנולוגית בתחום המדפסות שמאפשרות הדפסה פרסונלית מיידית גם בכמויות קטנות
28/3/2017
|מאת:
שמחה סיגן
מותגים הופכים היום לאנושיים יותר ויותר, הם מדברים איתנו בצ'אטים, כותבים פוסטים ברשתות החברתיות, שולחים ציוצים ומפרסמים תמונות, לכן חשוב שיהיה לכל מותג קול מבודל, ברור ועקבי
16/3/2017
|מאת:
רויטל בן עמי
ארגון מודרני חייב להכשיר את כל עובדיו לחשוב על המשימות והיעדים העסקיים שלהם בפרספקטיבה של דאטה תחילה. אז איך מתחילים? פיתוח האוריינות הארגונית והגדרת יעדי דאטה הם הצעדים הראשונים לפיתוח היכולת הארגונית לעשיית שימוש מושכל בדאטה
14/3/2017
|מאת:
עמית קמה
אחת מהבאזז וורדס השולטות בשיח השיווקי היא טרנספורמציה דיגיטלית. אבל הטרנספורמציה הדיגיטלית החלה לפני יותר מעשור. כל ארגון נמצא ברמת בשלות אחרת להטמעת השינוי והשינוי מורכב ומאתגר. הוא מתחיל בהבנת הצרכים שלנו ומתאפשר באמצעות שימוש בטכנולוגיות
23/2/2017
|מאת:
ענבר דותן
אפל היא יצרנית טרנדים סדרתית, אז למה הסמארט-ווטש שלה לא הפך לטרנד, מה זה אומר על מוצרים אחרים של טכנולוגיה לבישה ומתי היא תפרוץ באמת
26/1/2017
|מאת:
שמחה סיגן
2016 היתה שנה בה הפוליטיקלי קורקט מת והמותגים הקלאסיים התקשו להשאיר את הראש מעל המים. לעומתם, המותגים הבועטים, האקטיביסטים, שוברי הפרדיגמות פרצו קדימה עם מהלכי שיווק חדשניים ומרגשים. מה הם היו? קבלו
27/12/2016
|מאת:
נעם מנלה ונועה כהן
18/12/2016
|מאת:
יוני קיש
18/12/2016
|מאת:
אבי זיתן
18/12/2016
|מאת:
רבקה קהת
18/12/2016
|מאת:
ניצן אלמוג עברון
מהירות, זה כבר לא מילה זו מציאות
18/12/2016
|מאת:
זהר אוריין
18/12/2016
|מאת:
שהר לוינשטיין
באחר צהרים גשום, במשרדי טאבולה, עם בירות, נשנושים וחברים, התקיים מפגש "המילה של 2017". אל מול 150 משתתפים עלו בזה אחר זה 12 דוברים מרתקים וחשפו איזו מילה תייצג לדעתם את עולם השיווק ב-2017. איזה מילים הם בחרו? קראו כאן
18/12/2016
|מאת:
איגוד השיווק הישראלי
תוכן אינטראקטיבי הוא המילה החמה בשיווק. הוא מייצר חוויה משותפת למותג ולמשתמש, מעביר אותו ממצב פסיבי לאקטיבי ויוצר אינגייג'מנט. הוא גם מאפשר לאסוף דאטה על הלקוח, מה שייצר בסופו של תהליך מסרים מותאמים אישית וטירגוט מדויק. אז איך מייצרים תוכן כזה? קיראו כאן
20/11/2016
|מאת:
רויטל בן עמי
טכנולוגיית הצילום ב-360 מעלות עומדת להפוך מגימיק לאחד האמצעים השיווקיים החזקים ביותר. זהירות – זה מסביבך וזה לא ייעלם בקרוב
7/11/2016
|מאת:
עופר אלוני
למרות אחוז החדירה הגבוה של האינטרנט לארה"ב השימוש המסחרי בערוצים מקוונים גבוה הרבה יותר בשווקים האירופים. מהן הסיבות לכך ומה המצב בישראל?
6/10/2016
|מאת:
יוסי בר-אל

עמודים