טפסי מועמדות

טפסי מועמדות

  • הגשת מועמדות לאיש/אשת השיווק של החודש

    התואר מוענק למי שמוביל פעילות שיווקית פורצת דרך המקדמת את החברה בתחום בו היא פועלת. התואר ניתן מדי חודש, אך הפעילות שבגינה הוא ניתן מתפרסת, על תקופה ארוכה יותר. בקריטריונים מושם דגש על פעילות שיווקית חדשנית וייחודית ולא רק פעילות פרסומית. כמו כן נלקחים בחשבון נתונים רבים ככל האפשר המצדיקים את התואר (נתחי שוק, שיעורי חדירה ועוד).

    להגשת מועמדות

  • הגשת מועמדות לפרס ה-BOOSTER

    פרס ראשון בעולם השיווק שיוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות יחודיות בתחום, ואשר ומשפיעים על מדדים ברורים כגון עליה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’. הזוכים נבחרים מדי רבעון בידי צוות שופטים שיכלול בכירים בתחום השיווק בדיגיטל ועל פי שבעה קריטריונים אותם קבעה התחרות הנהלת האיגוד.

    להגשת מועמדות

  • הגשת מועמדות לפרס החדשנות

    ועדת החדשנות של איגוד השיווק הישראלי (הוקמה בינואר 2013) מציינת לשבח, מדי רבעון, את ההשקות המוצלחות במשק, על פי קריטריונים שנקבעו, ומעניקה לחברה הזוכה את "פרס החדשנות".

    להגשת מועמדות

שינוי גודל גופנים
ניגודיות