שירותים ופעילויות

שירותים ופעילויות

  • כנס השיווק השנתי של איגוד השיווק הישראלי

    הכנס השנתי של האיגוד הפך כבר למותג ולמסורת, והוא האירוע המרכזי והמוביל של תעשיית  השיווק, המדיה והפרסום בישראל. הכנס מעלה שאלות שיווקיות עדכניות, מוביל את השיח השיווקי הרלוונטי, ומארח מעל בימתו את בכירי השיווק, המשק והכלכלה בארץ. הכנס מיועד למנכ”לים ולמנהלי שיווק ופרסום, לאנשי תקשורת ומדיה ולכל מי שעוסק בשיווק בישראל. במהלך כנס השיווק השנתי מכריז האיגוד על איש השיווק של השנה שנבחר מתוך מצטייני השיווק של השנה החולפת.

  • המכללה לשיווק: קורסים וסדנאות להעשרה מקצועית רחבה ועדכנית

    כדי להיות שחקן פעיל ואפקטיבי בעולם השיווק המתחדש מדי יום, זקוק איש השיווק הישראלי להתעדכנות ולהעשרה מתמדת, כאשר עולם השיווק ממציא את עצמו מדי יום. פעילויות האיגוד בתחום ההדרכה וההשתלמות המקצועית, במסגרת “המכללה לשיווק”, מקיפות נושאים שונים ומגוונים אשר “נתפרו” במיוחד לאנשי השיווק בישראל על פי צרכיהם ובמקביל לתחומי עיסוקם היומיומי.  ההרצאות בקורסים ניתנות על ידי בכירי השיווק ומובילי המשק והכלכלה.

  • חסכון בהוצאות הפרסום ובדיקת תקציבי ההפקה וההוצאות במדיה

    במסגרת שירותי “מיבדק פרסום” נבדקים בדיסקרטיות ובמקצועיות תקציבי המדיה וההפקה של חברי האיגוד, ונערכת בדיקה השוואתית מדוקדקת בצירוף המלצות לחסכון. מחלקת “מיבדק פרסום” בודקת עבור חברי האיגוד את הצעות המחיר והתאמתן למחירי השוק הריאלים, יישום ההסכמים עם משרדי הפרסום, תקציב הקד”מ, וכל תקציבי ההפקה והמדיה. לרשות “מיבדק פרסום” עומד מאגר נתונים מצטבר עצום, המאפשר לערוך בדיקה השוואתית מדוקדקת, תוך שמירת על סודיות מוחלטת וחתימה על כתבי סודיות. בדיקת המחלקה והמלצותיה חוסכות לחברי האיגוד מיליוני שקלים מדי שנה.

  • תחרות ה-Booster

    הבוסטר הוא פרס ראשון בעולם השיווק שיוענק עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן המיועדים מראש לדיגיטל, מציגים יכולות ייחודיות בתחום ומשפיעים על מדדים ברורים כמו עלייה בטראפיק, הורדות, זמן שהיה, מספר צפיות, גיוס לידים וכו’.

    מדי חודשיים יתכנס צוות שופטים שיכלול בכירים בתחום השיווק בדיגיטל  ויבחר את המהלך הדיגיטלי המצטיין, על פי שבעה קריטריונים אותם קבעה הנהלת האיגוד. היו”רים המשותפים של התחרות הם איתן זינגר שותף בחברת Spacing ועמית שגיא מחברת זאפ.

    הבחירה במהלך ה-BOOSTER תיעשה על סמך הקריטריונים הבאים כולם או חלקם:

    1. המהלך מבוסס דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן
    2. המהלך מציג יכולות ייחודית בתחום (שלא ניתן היה לבצע ללא דיגיטל ו/או טכנולוגיה ו/או דאטה ו/או תוכן).
    3. המהלך הציג מוצר או שרות או רעין דיגיטלי חדש או תרם לשינוי הקטגוריה (יתרון למהלך שבנה נכס או שירות דיגיטלי לטווח ארוך).
    4. המהלך השפיע על המדדים הבאים – כולם או חלקם:
    • עלייה בטראפיק
    • כמות הורדות
    • זמן שהייה בפלטפורמה
    • צפיות (וידאו)
    • גיוס לידים
    • שיתופים, תגובות, שיח ברשת
    • CTR
    • תהודה תקשורתית
    1. המהלך רשם שימוש ייחודי במדיה (וידאו, מובייל, אימייל, סושיאל, תוכן) ו/או שילוב בין מדיות.
    2. המהלך תרם עסקית לארגון – עליה בהכנסות, שיפור הרווחיות וכו’
    3. המהלך זכה לתשומת לב צרכנית.

     

    צוות השופטים: אסף אביב, סמנכ”ל שיווק, בזק בינלאומי; אלדד אביטן, סמנכ”ל שיווק ותוכן Alljobs, זהר אוריין – בלוגרית, חוקרת דיגיטל, ויועצת לארגונים גדולים; איתי ביכלר, מנהל הדיגיטל הגלובלי, סודה סטרים, תלמה בירו, מנכ”ל איגוד השיווק הישראלי; אייל בירן, מנכ”ל משותף, דאטה טאפס; לילך בן ארצי לוי, מנהלת מחלקת דיגיטל – CDO, מכבי; אנה ברודי, מומחית למסחר ושיווק דיגיטלי; אירית גולדברג – סמנכ”לית שיווק, פנגו; עוז גור, סמנכ”ל שיווק, Smartair; תימור גורדון, ליווי חברות ויזמים בתחומי הקמעונאות הדיגיטלית, NewCommerce Pioneering; אורי גורן, מנהל חוויה דיגיטלית, טבע ישראל; אריאלה דניאלי, מנהלת פיתוח עסקים דיגיטליים, קבוצת תנובה; סיגלית הורן גלפרין, סמנכ”ל השיווק, איגוד השיווק הישראלי, מיכל וינדזברג, מנהלת הדיגיטל, איגוד השיווק הישראלי; מיכאל מיטרני, מנהל תחום דיגיטל וחדשנות, סופרפארם; עומר מילויצקי, מנהל תחום דיגיטל, קבוצת מיטב דש; יפית מנטין, IL Marketing Director Personal Care, קימבאלי קלארק; יניב סבן, מנכ”ל, Saban Digital Marketing; דנה פולק אולשר, מנהלת מחלקת שיווק ואסטרטגיה – פז; ניר קניאס, סמנכ”ל שיווק מילקו טרה; שי רוזן, מומחה UX, רילקומרס; יעל שפריר, סמנכ”ל שותפויות בינלאומיות, פלייבאז.

    הגשת המועמדות כרוכה בתשלום סימלי: לחברי איגוד השיווק הישראלי – 400 שקל ולמי שאינו חבר באיגוד – 650 שקל.
    את המועמדות יש להגיש לסיגלית הורן גלפרין, סמנכ”ל השיווק של האיגוד: Sigalit@igud.org.il
     
  • איש השיווק של החודש

    בחירתו של “איש השיווק של החודש” הפכה כבר למותג המוביל של איגוד השיווק הישראלי. ועדת השיווק של האיגוד המונה כ-15 נציגים מענפים ומקטגוריות שונות שופטת את המועמדויות שמגיעות אל שולחן הועדה. על כל מועמד להשיב על רשימת קריטריונים ושאלות המתייחסים אל המהלך השיווקי המוצלח בגינו מוגשת המועמדות. את המועמדות רשאי להגיש המועמד עצמו כמו גם משרד הפרסום/יח”צ שלו. הועדה דנה בכל אחת מהמועמדויות המוגשות ובוחרת בבחירה חשאית את הזוכה בתואר לחודש הרלוונטי.

    טופס הצעת מועמדות

  • ההשקה המנצחת

    ועדת החדשנות של האיגוד, מציינת לשבח מדי רבעון את ההשקות המוצלחות במשק, ומעניקה לחברה הזוכה את “פרס ההשקה המנצחת”.

    כאנשי שיווק, כולנו יודעים עד כמה רבה חשיבותה של ההשקה החדשנית וכמה מאמצים ומשאבים מושקעים בה. איגוד השיווק מצא לנכון להעלות על נס את ההשקות המוצלחות במשק ולציין לשבח אותן ואת החברה שמאחורי ההשקה.

    כשאנו אומרים “השקה” אנו מתכוונים להחדרת מוצר חדש, שירות חדש, מותג חדש או חברה חדשה לשוק. משך ההשקה לצורך קבלת הפרס הוא לפחות חודשיים מיום ההשקה המסחרית ועד 6 חודשים מיום שהתחיל מהלך ההשקה.

    הבחירה בהשקה המנצחת תיעשה ע”ס בחינת הקריטריונים הבאים, חלקם או רובם או כולם:
    1. מהלך שמידת החדשנות בו ברורה ובולטת.

    2. מהלך ההשקה  מתייחס למוצר או שירות משמעותי בקטגוריה (ואינו משום שינוי שולי).

    3. המהלך תרם לשינוי הקטגוריה או לפיתוחה.

    4. המהלך זכה לתשומת לב צרכנית  וחשיפה במדיה או בדרכים אחרות.

    5. המהלך נעשה בהיקף כמותי משמעותי ביחס לחברה המשיקה.

    בתחתית העמוד תוכלו להיכנס לשאלון מועמדות אשר ימולא ע”י החברה המשיקה. השאלון יוגש לחברי הוועדה, שידונו בהשקה המפורטת. הבחירה בהשקה המנצחת  תתבסס על הקריטריונים המפורטים, ונימוקי הועדה יפורסמו בפומבי.

    לזוכה יוענק אות “ההשקה המנצחת” והוא יהיה רשאי לעשות שימוש באות זה ולהטביעו ע”ג מוצריו למשך שנה מיום קבלתו.בנוסף תקבל החברה הזוכה תעודת הוקרה.

    לוועדת החדשנות יש שיקול דעת בכל הקשור למספר פרסי “ההשקה המנצחת” שיוענקו בכל רבעון. עם זאת הועדה לא תזכה בפרס 2 גופים מאותה קטגוריה ותישמר הבלעדיות בקטגוריה ברבעון האמור.

    הגשת המועמדות כרוכה בתשלום סימלי: לחברי איגוד השיווק הישראלי – 1,500 שקל ולמי שאינו חבר באיגוד – 2,000 שקל. את המועמדות יש להגיש לכתובת המייל של ניצה דולב, עוזרת המנכ”ל באיגוד השיווק: nitza@igud.org.il, במסמך שאורכו לא יעלה על 5 עמודים.

    ועדת החדשנות מורכבת מ-17 מנהלים בכירים  מענפים רבים במשק, ובראשה עומד רן גוראון מנכ”ל פלאפון תקשורת.

    החברים בוועדה הם: אורלי אטלס, מנהלת ענני תקשורת; תלמה בירו, מנכ”ל, איגוד השיווק הישראלי; רונן בר-שלום, מנהל השיווק שופרסל; יבין גיל מור, מנכ”ל Yad2; מיכל הלר, מנהלת סחר ופיתוח עסקי, פרוקטר אנד גמבל; אבי זיתן, בעלים ומנכ”ל זיתן יעוץ ואסטרטגיה; מתי יהב – סמנכ”ל שיווק סודה סטרים; עינת ינאיאריאל כהןאסף מור, מנכ”ל חברת שת”פים, ישי מנדיל, מנהל שיווק ופרסום יוניליוור; טלי סקלר, מנהלת אגף השיווק כללית – ס’ יו”ר ומ”מ יו”ר הוועדה; אתי פינקלשטיין, מנהלת השיווק רכבת ישראל; ורד צורטל צורף, מנהלת השיווק, כלמוביל; מיטל שירן-הראל, ראש אגף שיווק, לאומי.

    טופס הגשת מועמדות

  • תחרות ה-EFFIE לאפקטיביות שיווקית

    תחרות ה-EFFIE AWARDS היא תחרות בינלאומית אשר נוסדה ב 1968 על ידי איגוד השיווק האמריקאי  וכיום היא מתקיימת ב 40 מדינות בעולם. בישראל מנהלים את התחרות איגוד השיווק הישראלי, איגוד הפרסום הישראלי והמי”ל. התחרות הצליחה להחדיר למודעות את חשיבות התוצאות האפקטיביות, לצד היכולת לבצע מהלכים שיווקיים משמעותיים ולהוכיח תוצאות מדידות. תחרות ה EFFIE הפכה תוך זמן קצר למותג יוקרתי בקרב העוסקים בעשייה השיווקית בארץ, והיא תורמת רבות למיצוב האפקטיביות של השיווק והפרסום כגורם המחזק ומעצים את האתגר הניהולי. העבודות הזוכות בתחרות ה-EFFIE כמו גם פרטים רבים על התחרות והתנהלותה נמצאים באתר התחרות.

  • הדרכות פנים ארגוניות על פי הזמנת הארגון

    המכללה לשיווק של האיגוד משמשת גם כשותף טבעי למנהלי השיווק ולמנהלי ההדרכה בארגונים, בכל הקשור לבניית תוכניות הדרכה אפקטיביות ומותאמות לחברה, לעובדיה, לספקיה ולאורחיה. ההדרכות הפנים ארגוניות “על פי מידה” כוללות עשרות נושאים מגוונים, לפי קהל היעד, והפכו כבר לשם דבר בחברות רבות.

  • השתתפות בסקרים, שיפוט מהלכים, ותחרויות שיווק

    חברי האיגוד מוזמנים להשתתף בסקרי שיווק שהאיגוד עורך מעת לעת, לשמש כשופטים בתחרויות שיווק כדוגמת תחרות ה-EFFIE לאפקטיביות בשיווק, או בבחירת איש השיווק של השנה. כמו כן מוזמנים חברי האיגוד להמליץ על איש השיווק של החודש, להצביע על ההשקה המנצחת, ולהציע תחרויות שיווקיות בנושאים רלוונטים אחרים.

  • מעורבות ועשייה ציבורית בנושאים שיווקיים מגוונים

    האיגוד מפעיל מספר וועדות ופורומים מקצועיים בהם מקדמים חברי האיגוד נושאים שונים שעל הפרק ואף מציינים לשבח מצויינות שיווקית, כגון: ועדת השיווק הבוחרת את איש השיווק של החודש, ועדת ההדרכה הדנה בפעילויות “המכללה לשיווק”, פורום יצוג ורגולציה המגבש את עמדות האיגוד בתחומים שונים , ועדת החדשנות  הבוחרת את ההשקה המנצחת, ועדת כספים ועוד. חברי האיגוד מוזמנים ליטול חלק בוועדה או בפורום אשר עניינם קרוב לליבו.

  • מפגשים, נטוורקינג, והרחבת הרישות העסקי

    למרות שנדמה שבתעשיית השיווק והפרסום כולם מכירים את כולם, מתברר שלא כך הדבר, ולא תמיד מכירים אנשי השיווק איש את רעהו או אף את מתחרהו. כמי שמודעים לחשיבות שרואים אנשי השיווק  ברישות עסקי ובמפגש פנים אל פנים עם אנשי שיווק בענפים אחרים ומקטגוריות שונות – אנו מקפידים להפגיש את חברינו לעתים קרובות ומזומנות, ותמיד סביב נושא שיווקי רלוונטיים ועדכניים. במפגשי חברים, סביב שולחן עגול, בהרצאות שיווקיות ובהתכנסויות מקצועיות.

  • ייצוג חברי האיגוד בפני כל גורם רלוונטי ובכל נושא שיווקי

    איגוד השיווק הישראלי הוא הגוף המקצועי היחיד המדבר בקול אחד בשמם של אנשי השיווק והמפרסמים במשק ומקדם את ענייניהם מעל כל במה רלוונטית. האיגוד מייצג את חבריו בנושאים רבים ומגוונים מול הרשויות, ועדות הכנסת, ערוצי המדיה השונים, משרדי הפרסום וגופים כלכליים מקבילים.

  • הנחות והטבות בשירותי שיווק ובאירועי שיווק

    חברי האיגוד נהנים מהנחות מפליגות ומתנאים מיוחדים בשירותי שיווק מגוונים (כדוגמת דוחות יפעת בקרת פרסום), כמו גם בכנסים ובאירועים רלונטיים, כגון כנסי שיווק, אירועי טלוויזיה, מפגשי מנהלים, תחרויות שיווק ופרסום וכיוצ”ב.

  • ימי עיון וכנסים סגורים - לחברי האיגוד בלבד וללא תשלום

    האיגוד מקפיד להזמין את חבריו מדי רבעון, ליום עיון או לכנס שיווקי, הסגור לחברי האיגוד בלבד, וללא כל תשלום. בימים אלה בהם כל הוצאה בגין השתתפות בימי עיון ובכנסים נבחנת בקפידה, וארגונים לא מרבים לשלוח אליהם את אנשיהם עקב העלות הגבוהה – מקפיד האיגוד לקיים ימי עיון וכנסים הסגורים לחבריו בלבד, ולהזמינם להשתתף בהם כאורחיו. ארגונים רבים שולחים למפגשים אלה מספר רב של משתתפים, אשר מתבקשים אף להמליץ על הנושא השיווקי “החם”, למפגש הבא.

  • יעוץ, ליווי והכוונה בשאלות יומיומיות שוטפות

    לחברי האיגוד ניתן ליווי, יעוץ והכוונה, על בסיס יומיומי ולפי בקשתם, בנושאים הקשורים לתחומי עיסוקם: איתור נותני שירותים בתחומים מגוונים, התקשרויות חוזיות עם ספקים, ייעוץ שיווקי, נקודות להתייחסות בעת בחירת ספקים, המלצות על מרצים, יצירת קשר אישי בין חברי איגוד לצורך שת”פ, וכל נושא אחר הקשור בעבודתו היומיומית של איש השיווק.

שינוי גודל גופנים
ניגודיות